BMWe30 323i Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Jeg lurte på om det var noen som hadde noen spacere som de ville selge.. Jeg trenger noen som er bredere enn 10mm og som passer til 4*100, helst navsentrerede Jeg har noen 10mm universal-spacere, men jeg har hørt at dette ikke skulle være så bra å kjøre med:rolleyes: send mail på odd-solli@c2i.net viss du skulle hatt noe liggende eller ring/sms til 90553765 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Hva er spacere egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by Robert Hva er spacere egentlig? Plater du legger imellom navet å felgen for å øke sporvidden. Disse fås i forsjellige bredder, og boltsirkel, du forandrer på en måte innpresset på felgen. Husk spacere er forbudt hvis de ikke er TÜV godkjente Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Høres ut som stor belastning for bærearmer osv... Men på asfalt er vel det egentlig genialt? Verre med rally kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 323i Skrevet Februar 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Grunnen til at jeg må ha spacere er at felgene jeg har kjøpt har et innpress på 38, det ser litt sykt på bilen fordi de står så langt inne... org felgene som stod på bilen har et innpress på 25 så jeg tror ikke de vil slite så mye på bærearmer osv viss jeg får tak i skikkeligge spacere :) På asfalt blir det bedre med spacere, men jeg vet ikke hvordan det er i rally Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg