PerryZaphire Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Selges snarest grunnet kjøp av MP3 spiller. Bilder og specs: http://www.caraudiomag.com/testreports/0307cae_sony/ Full Specifications Features Included Devices Radio, CD player Anti-Theft Type Revolving Maximum Power Output 52 Watts x 4 Continuous Power 23 Watts x 4 Equalizer Type Digital graphic Clock Yes (digital) Media Supported CD-R Remote Control Remote control - infrared Sound Effects Dynamic Soundstage Organizer (DSO) Standard Mounting Full-DIN CD Features Number of Discs In Dash 1 Media Load Type Slot-load CD Changer Control Yes Disc Naming Yes Tuner Features AM Tuner Presets 12 FM Tuner Presets 18 Display Display Type Fluorescent, LCD CD Text Yes Connnectors Number of Pre-amp Outputs 3 RCA Connectors 3 x audio line-out ( RCA phono x 2 ), 1 x audio line-in ( RCA phono x 2 ) Other Connectors Total (Free) / Type 1 x system components control bus General Product Info Weight 3.31 lbs Also known as Sony Xplod CDX M800, Sony Xplod CDX, Sony M800, Sony CDX-M800 Manufacturer Part No. CDX-M800 Dimension 2 in x 7 in x 7.1 in (HxWxD) Strøken.ca 1 år gammel... kostet da 4950,-ny Selges med fjernkontroll og original emballasje. HASTER. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Intressert i å bytte mot ett eller annet ? X-box-spill, heh, chip til g60, klare blinkers til 90fanger. Sorte og røde baklykter ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Evt, byr jeg 1400,- Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Jeg er veldig intressert. Hvor mye haster det? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Phantom: eneste jeg trenger til golfen er nytt panser ny bakluke og G60 skjørter :P har 2 stk. bud nå på 1600..... Edit: har 3 bud på 1600.. En annen kar har bydd meg 2400kr for spillern og en xplode 2 kanaler men han har selvfølgelig ikke penger før om 1 uke og den sjangsen tar jeg ikke.. Den som byr høyest får den. Det haster såpass at jeg bør ha et bedre bud innen søndag/mandag... har mulighet til å kjøpe drømmespillern men har ikke penger med mindre jeg får solgt denne... og sist jeg fikk en slik mulighet var det ingen som var intr. før det var forsent :( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Har skjørter, men de får du ikke :P Hvordan gjøres dette betalingsmessig ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Har skjørter, men de får du ikke :P Hvordan gjøres dette betalingsmessig ? hehe regnet ikke med det heller .... hadde aldri i verden kvitta meg med skjørtene til golfen om jeg hadde hatt det. den som byr høyest innen søndag betaler forskudd og spillern blir sendt på mandag/tirsdag når penga er registrert inn. Vet det er kjipt å drive qxl taktikk men skal jeg få oppfylt en liten drøm så må jeg få mest ut av det... kan nevnes at Sonyen ble kjøpt for 4uker siden for 2000kr (jeg kjøpte den av en bekjent) sombrero Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Blir det stein på deg alikevel da? (rock.... rocco... u get it) Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Meg du snakker til Camry? sombrero Nå er det 5! stk. bud på 1600! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Hehe ja... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 da er den solgt.... siden den adnre spillern jeg egentlig skulle ha ble solgt så byttet jeg min sony imot 2 stk Rockford Fosgate P2 12ere pluss kasse :D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg