ViperCalibra Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Selger et heilt nytt autronic sm2 m/ ledningsnett osv Selges kr 12500,- Siter ///ViperCalibra/// Powerd by: Polly Motorsport 5594 1511 Performance 5598 1710 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Litt mere info? Kan det brukes på en honda 2,2 vtec? Jeg må ha datasprut snart og har ikke peil, så gi meg det med teskje :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViperCalibra Skrevet Februar 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Da kan dette være et veldig bra alternativ til deg! Inneholder hjerne og lednings nett, og en bruker manual.... Men du må sikkert ha noen følere/sensore utenom. Mvh SH Siter ///ViperCalibra/// Powerd by: Polly Motorsport 5594 1511 Performance 5598 1710 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Høres bra ut, men er det noen her i norge som er gode på og mappe sånt? hvor mye koster sensorer og slikt? hvor får jeg tak i det? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViperCalibra Skrevet Februar 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 KRB fikser nok det du skulle trenge. Han veit sikkert om noen som mapper... Mvh SH Siter ///ViperCalibra/// Powerd by: Polly Motorsport 5594 1511 Performance 5598 1710 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T B A Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Sålt? Du har PM. Siter http://www.dli-teknik.se <-- VAG Godis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg