mavoma Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Er det noen som har peiling på hvor boksen/hjernen til sentral låsen ligger? sentral låsen min virker ikke men motorene er i dørene. Hvis en ledning er gåen virker ingen av motorene? er det seriekoblet eller hvordan er det? Det har vært alarm på bilen men den er fjernet :S vet ikke hvorfor. Bilen er en e36 325 92mod. Siter Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Er det noen som har peiling på hvor boksen/hjernen til sentral låsen ligger? sentral låsen min virker ikke men motorene er i dørene. Hvis en ledning er gåen virker ingen av motorene? er det seriekoblet eller hvordan er det? Det har vært alarm på bilen men den er fjernet :S vet ikke hvorfor.Bilen er en e36 325 92mod. Jeg hadde det samme problemet med min. Har du sjekket om det er batteriet i fjernkontrollen som er gått? Mvh Thomas Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Er det noen som har peiling på hvor boksen/hjernen til sentral låsen ligger? sentral låsen min virker ikke men motorene er i dørene. Hvis en ledning er gåen virker ingen av motorene? er det seriekoblet eller hvordan er det? Det har vært alarm på bilen men den er fjernet :S vet ikke hvorfor.Bilen er en e36 325 92mod. Er sikkringen i orden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavoma Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Jeg har ikke fjernkontrol, skal sjekke sikringen =) men tviler på att det er den. Siden forrige eier ikke har reparert det. Men hvor er boksen? noen som vet det? Siter Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Jeg har ikke fjernkontrol, skal sjekke sikringen =) men tviler på att det er den.Siden forrige eier ikke har reparert det. Men hvor er boksen? noen som vet det? Hvis det er sikringsboksen du tenker på så sitter den opp i høyre hjørne når du ser ned i motorrommet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Hvis det er sikringsboksen du tenker på så sitter den opp i høyre hjørne når du ser ned i motorrommet Vil tro det er boksen til sentral-låsen han snakker om? Hvis det er en egen styringsboks til dette.. Er et lass med bokser og elektronikk under hanskerommet, sjekket der? Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavoma Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Det er styrings boksn te sentral låsen jeg lurer på hvor er ja :S den ligger vel i dasjbordet en plass :P hehe... Siter Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg