prizma Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Ta en titt på denne filmen dere som er så heldige at dere eier en panda :titties: http://abum.com/?show_media=5004 Dette er da en Seat panda, er det samme sak?? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Det er nok en Fiat, vet ikke hva den seat logoen var der etter, om det var den røde bilen kanskje? så jo ut som en renault eller noe... Men den pandaen er hvertfall helt lik min ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Det er nok en Fiat, vet ikke hva den seat logoen var der etter, om det var den røde bilen kanskje? så jo ut som en renault eller noe... Men den pandaen er hvertfall helt lik min ;) fett nok iallefall :D (thumpsup) -seat har ikke kjøpt opp fiat da?? for det er jo riktignok fiat merke.. :| hmmz, ikke noen som tror fiat ER seat i noe annet land heller? - reklammakerene hehe :titties: Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 det er nok fiat panda som heter noe annet i en reklame film den røde bilen ser nesten ut som MG Det VAG som eier seat. Fiat er det italienske stat + privat som eier og den har blant annet Ferrari under sine vinger Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Pandaen finnes i en Fiat versjon og en Seat versjon......eller noe sånt... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Seat produserte for mange år siden Fiat Panda på lisens i bla. i Spania. Disse ble solgt under navnet Seat Panda. Mener å huske at du fikk den i 600ccm utgave samt verstiningen 1000ccm... sombrero Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 ...samt verstiningen 1000ccm... sombrero Mobber du 1000ccm motorene til Seat? Da blir det bråk, det vet du! prøvde forresten det som vises på filmen i en Mazda 323 en gang, men da fikk dama girstangen i brystet hele tiden, måtte gi opp tilslutt :-( I ettertid så ser jeg at jeg burde ha dratt frem vinkelsliperen og kutta ned girstangen til det minimale... EDIT: hvorfor ligger denne under db drag forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Mobber du 1000ccm motorene til Seat? Da blir det bråk, det vet du! prøvde forresten det som vises på filmen i en Mazda 323 en gang, men da fikk dama girstangen i brystet hele tiden, måtte gi opp tilslutt :-( I ettertid så ser jeg at jeg burde ha dratt frem vinkelsliperen og kutta ned girstangen til det minimale... MB og automat er ypperlige saker... :titties: Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Mobber du 1000ccm motorene til Seat? Da blir det bråk, det vet du! prøvde forresten det som vises på filmen i en Mazda 323 en gang, men da fikk dama girstangen i brystet hele tiden, måtte gi opp tilslutt :-( I ettertid så ser jeg at jeg burde ha dratt frem vinkelsliperen og kutta ned girstangen til det minimale... EDIT: hvorfor ligger denne under db drag forresten? fordi kjerra skal brukes til å bygge anlegg i! derfor har'n skaffa'n! doh Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg