Mariius Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Noen her som veit hvordan i huleste jeg monterer ett sports filter? helpme Det var noe jeg bare sto og klødde meg i hode av når jeg åpna panseret etter og ha fått filtere i posten.. hvordan jeg fjerner luftfilter boks etc.. gjerne med bilder osv.. på forhånd takk ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Bytta til K&N 57i-kit på min a3 i fjor sommer.. Luftfilterboksen min satt festa med to skrua ned mot batteriet, en oppe og en til høyre inn mot chassiet. De skrudde jeg ut og da var boksen i seg selv løs. Det vanskeligste er å løsne den fra luftmengdemåleren, spesielt hvis du ikke har riktig verktøy.. Videre skal det følge med bruksanvisning.. Det er forresten et helvette å feste foten til luftfilteret nede.. Hadde ikke sjangs å få ut den skruen den sku festes i, min står fortsatt ved hjelp av strips. Hvilket luftfilter har du fått ? Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Der ble jeg iallefall litt klokere! Tusen takk.. filteret er egentlig noe japse greier tror jeg Apexi heter det.. så er litt usikker på om det passer sånn helt uten videre.. selv om han sa det skulle gjøre det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Da var filteret på, takk for hjelpen! Apexi passa forresten ikke så kjøpte ett annet! sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 gratulerer med ny og deilig lyd :) Har du flere bilder av godsaken ? (bilen) Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg