bakkje Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Har noen kjennskap til gummi/stål-ringen som sitter helt inne mot indre drivledd på høyre drivaksel på Golf G60? Denne har løsnet hos meg, og jeg lurte på hva som eventuelt kan skje om jeg tar den bort? Ringen er der vel for balansering av akselen eller noe? Siter - Golf GTI G60 | Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Har noen kjennskap til gummi/stål-ringen som sitter helt inne mot indre drivledd på høyre drivaksel på Golf G60? Denne har løsnet hos meg, og jeg lurte på hva som eventuelt kan skje om jeg tar den bort? Ringen er der vel for balansering av akselen eller noe? Vibrasjonsdemper... Bør egentlig være der.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkje Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Får prøve å lime det igen. Takk for svaret! Siter - Golf GTI G60 | Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Får prøve å lime det igen.Takk for svaret! Gjør det. Noen tror det er lurt med en slangeklemme. Det er ikke lurt med en slangeklemme.... ;) Lim bør duge... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkje Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Brukte sicaflex fysste gong. Men trur kansje doseringa va litt lita. Får prøve å klæsje på litt meir :) Siter - Golf GTI G60 | Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg