Gå til innhold

vingemonteringsession 56k warning

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

får litt tunnelsyn ved full gasspådrag ja.. ikke helt bra.. vanskelige å styre da.. tenkte jeg skulle få lakka brannslukkingsapparetet blått med nos klistremerke også.. og når jeg slår på brytern til tåkelysa(som ikke funker siden de knuste når frontfangern gikk til helvete) så vild et gå HELT steike vilt! *glede seg*

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja faen... den er så vass nå at det er ikke helt bra for oss tror jeg.

Blir en helvettes nedtur å sette seg i 200'en å kjøre igjen nå til våren som Forden har satt standaren liksom.

 

Skal ikke pelle den av å sette den på CRX'en da Rad3on? Synd den veier så JÆVLIG mye... haha. Nesten rart forden ikke drar på bakhjula nå med all den vekta bakpå... hehe :rolleyes:

 

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp var omtrent no sånt.. dobbelt kulelagra opplegg... helt vilt sjuk sak.. skulle bare visst hvor vilt den går.. skal ut på stripa med den til sommern ja

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mest overrasket over hvor jævla møkkete du ble av å skru i 4 skruer jeg,hehehe

Ja, for bilen er jo så rein :D

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er HELT utrolig rein.. ikke vaska den i hele vinter.. heheh også festa vi frontfangern først også.. som var NOE skitten.. hehehe og kødda og lekte oss litt med bilen.. vinga var bare en bidel egentlig.. heehe

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal ikke bare fortsette med sideskjørt i finer da?? sombrero og spinner hjulkapseler med 16 look notin

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte vi skulle ha sideskjørt i eik og fronten i gran... Tror det hadde blitt bra.

 

Jeg har jo den gamle fronten til 200SX'en min liggans da... kan alltids hive på den...heheh...og ikke minst en calibra bakfanger som ligger å støver... haha... det hadde blitt vilt rått da...

 

Ford altså, det er tingen....du ser virkelig mulighetene med ford altså. :rolleyes:

 

 

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte vi skulle ha sideskjørt i eik og fronten i gran... Tror det hadde blitt bra.

 

Jeg har jo den gamle fronten til 200SX'en min liggans da... kan alltids hive på den...heheh...og ikke minst en calibra bakfanger som ligger å støver... haha... det hadde blitt vilt rått da...

 

Ford altså, det er tingen....du ser virkelig mulighetene med ford altså. :rolleyes:

 

 

-Erik-

 

det ville blitt villt! :titties:

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de som syntes bf.net er dårlig med å skjønne ironi bøøør se denne tråden, bare best sombrero

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår