Bmw320cab Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Har noen en Soundstream 2 kanaler f.eks: Rubicon 202/502? Er også på utkikk etter 2x10" f.eks Exact 10.0 / Spl 10 II. Er det noen som har noe av dette liggende? TA KONTAKT!! Er det pent brukt, betaler jeg godt! Siter Knut Åge Inderberg Bmw E36 320 cab Prosjekt Datsun Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Har SPL10 på lager om ikke så altfor lenge.. ;) 1690,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw320cab Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Pris på disse da? Litt spesifikasjoner? Skal kjøres med en Rubicon 1002... Siter Knut Åge Inderberg Bmw E36 320 cab Prosjekt Datsun Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw320cab Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Prisen står jo der den! :) Hehe.. litt spes. har vært fint... Siter Knut Åge Inderberg Bmw E36 320 cab Prosjekt Datsun Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 http://www.soundstream.com/sub/products_subs_spl.html Den er lik den som var før i tiden, er relansert... Eneste som er forskjellen er visstnok litt bedre oppheng, og noen andre små endringer, powerhandlingen er også økt litt.. Sikkert grunnet bedre lakk på spole osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw320cab Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Ok! Ser grei ut den, har den dobble 4ohm spoler den å eller? Lenge siden jeg har hørt SPL subbene, har du noen formening om hvordan de vil passe ilag med Rubicon forsterkeren min? mvh Knut Siter Knut Åge Inderberg Bmw E36 320 cab Prosjekt Datsun Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Er visstnok 2x2 ohm spoler på den etter det jeg har fått opplyst... Rubicon 1002 er vel en 2 kanaler, og etter det jeg har lest på nettet så er det mange som bruker den brokoblet i 2 ohm... Så, om du bruker 2 SPL12 så havner du på 2 ohm.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw320cab Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Kan du ikke gi et vink når du har fått dem da? Finnes ikke noen Soundstream forhandler her jeg bor... Siter Knut Åge Inderberg Bmw E36 320 cab Prosjekt Datsun Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Kan du ikke gi et vink når du har fått dem da?Finnes ikke noen Soundstream forhandler her jeg bor... Jepp, det skal jeg gjøre.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg