Ultronic Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Jeg vurderer nye felger og sommerdekk. Dekkene jeg har nå støyer en del. Merket er Kormoran tror jeg. Ønsker dekk som støyer mindre, og har funnet ut at Michelin skal være veldig stille. Noen som vet noe om det, eller har forslag til andre støysvake dekk? Vurderer også og kjøpe ny felger til mondeoen min (originale fra Ford). I dag har jeg 195/60R15. Tenkte og gå opp til 205/55R16. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Det er no vel mogleg å putte 205/55 på samme felga som du har i dag? Eller tar eg heilt feil no? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raffe Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg vurderer nye felger og sommerdekk.Dekkene jeg har nå støyer en del. Merket er Kormoran tror jeg. Ønsker dekk som støyer mindre, og har funnet ut at Michelin skal være veldig stille. Noen som vet noe om det, eller har forslag til andre støysvake dekk? Vurderer også og kjøpe ny felger til mondeoen min (originale fra Ford). I dag har jeg 195/60R15. Tenkte og gå opp til 205/55R16. Har orginale ford mondeo 16" til 97 mondeo med helt nye 205/50/16 dekk. kjørt 60 mil med dem, før motoren knela på den gamle sierra'en selges for 5000kr. holder til mellom oslo og moss ta kontakt hvis int. Siter 1997 Primera GT - KN filter - 17" Felger Lyktespoilere ------------- 02 Scania 164 - 580 - Jobbbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg vurderer nye felger og sommerdekk.Dekkene jeg har nå støyer en del. Merket er Kormoran tror jeg. Ønsker dekk som støyer mindre, og har funnet ut at Michelin skal være veldig stille. Noen som vet noe om det, eller har forslag til andre støysvake dekk? Vurderer også og kjøpe ny felger til mondeoen min (originale fra Ford). I dag har jeg 195/60R15. Tenkte og gå opp til 205/55R16. Du høres jo ut som en gammel mann,må ha støysvake dekk :rolleyes: Kjøp deg større høytallere i stedet Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Du høres jo ut som en gammel mann,må ha støysvake dekk :rolleyes: Kjøp deg større høytallere i stedet hehe .. ja snakk om å angripe problemet i feil ende :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Billigste løsningen for deg er å prøve bilen min, så synes du din er en drøm etterpå :) Lenge leve konebil isolasjon, norske veier og 195\40R16 Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg