Opel-Erik Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Har en Forge dump liggende her.... t-stykke følger også med. Er ikke stort å si om den egentlig... har sitte i min RS13 og funker helt fint. T-stykke passer rett på innsugslangen på en RS13 (CA18DET motor) Fult mulig det gjør det på noen andre motorer også, men uansett får man alltid tilpasset dette på et vis. T-stykke har en utvendig diameter på 65mm Legger også med noen bilder her: Gi meg pris, så ser vi om vi blir enige ;) Ta kontakt via PM eller e-mail. -Erik- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 hvordan kan du beskrive lyden på denne dumpen ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-Erik Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 hehe... vel, helt grei lyd. Sier wooooootsj! :cool: Kommer helt ann på hvor mye trykk man kjører på også da... har kjørt med 0,7 bar på den, det funka greit. Ble enda mere hissig når jeg kjørte opp trykket til 1,1bar da. Kan jo også strammes ved å "skimse" den opp innvendig... legge noen skiver eller noe sånt for å stramma fjæra. -Erik- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 plystrer vel ikke ? kun wooootsjjj lyd ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-Erik Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Den har vel en rein wooootsj lyd ja... ikke noe fising.... ;) -Erik- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg