Baldrick Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Ønsker å kjøpe brukt/nytt høydejusterbart senkesett til Golf IV. H&R, KW, FK, Koni, Weitec e.l. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Kan muligens skaffe et Jamex justerbart sett. Skal undersøke. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Takk for tilbudet, men akkurat Jamex tror jeg ikke jeg er interesert i, har SVÆRT dårlige erfaringer med de.... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Ingen som har? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Har tidligere kun hørt negativt om Supersport (da til Golf 1 og 2) men det er kanskje bedre de til Golf IV? 5500 er jo BILLIG, men er litt skeptisk på kvaliteten.. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Har tidligere kun hørt negativt om Supersport (da til Golf 1 og 2) men det er kanskje bedre de til Golf IV? 5500 er jo BILLIG, men er litt skeptisk på kvaliteten.. Joa, men skal du ha det beste er det jo bare å kjøpe H&R til 9000.... notin Kompis av meg som kjører supersport på en golf2, og jeg har det på min 4'er...Har ingenting å utsette på det....Er "dobble" fjører foran, TÜV godkjent og sitter som et skudd i svingene...:D Blir noe stivt på dumpete veier, men det er vel ikke til å unngå om man skal ha et sportslig understell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Skaff meg H&R til 9000 uten å vente ett par mnd så kjøper jeg det :) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg