andrej1 Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Inspirert av en av brukerne på forumet har jeg da endret lyktene, panseret, frotfangeren, sidespeil og litt bak på nye BMW M5, foreløpig ikke ferdig design, men det er da noe. Synes dere det ble noen forbedring?? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 beklager .. men frontlyktene koliderer helt med resten av linjene på bilen beklager med orginalt er finest (utrolig) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Inspirert av en av brukerne på forumet har jeg da endret lyktene, panseret, frotfangeren, sidespeil og litt bak på nye BMW M5, foreløpig ikke ferdig design, men det er da noe. Synes dere det ble noen forbedring?? Var nok bedre orginal, selv om du er inne på noe når det gjelder panseret... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Takker, jeg synes selv det ble bedre Her er noen updates.. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Takker, jeg synes selv det ble bedre Hmm, jeg syns kanskje fronten du har laget ser mere mandig ut, kanskje den originale ser mere slem ut, men lyktene ser litt feminine ut på en måte og, ser ut som ei sint kjerring i fronten den nye 5serien kanskje? :) mener ikke den originale er stygg da, litt kul på en måte. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg