vwgolf2 Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 sliter å logge meg av forumet på hjemme pcn...er to BF brukere,jeg og bror, som bruker denne pcn så det er litt irriterende. Er det noe jeg gjør feil? Er vel bare å trykke på "Logg ut" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Er bare å trykke på logg ut knappen i høyre øvre hjørne... Det kommer så opp en boks som spør om du vil logge ut, og så svarer du ja... Skal funke fett det.. Funker hos meg ihvertfall Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 ok..funker nesten aldri på pcn jeg bruker hjemme...menmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Du har vel ikke enablet javascript i browseren din da. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 sier meg mye..hehe..ikke no datageni, men skal sjekke når jeg kommer hjem! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg