Skropelopel Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Eg har planer om å lakke/male kalipperene mine, vilke lakk eller maling bør eg bruke? sombrero Siter Opel Vectra 2.0 l 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Motorlakk funker bra, men aller best er jo selvsagt caliperlakk, mekonomen selger det. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropelopel Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Motorlakk funker bra, men aller best er jo selvsagt caliperlakk, mekonomen selger det. du veit vel ikke pris, eller har dei URL? Siter Opel Vectra 2.0 l 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 http://www.mekonomen.no koster 99 for en sprayboks. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg