Gå til innhold

Mitsubishi Lancer / Mirage / Evo

Ranger emnet

impreza_wrx

Anbefalte innlegg

fant ingen bedre plasser å poste dette...

holder på å leite rundt etter noen blanke baklyter til min lancer `96 mod. men finner ingen. kun lancer fra '02 og oppover. men finner mirage med passende årsmod. men saken er den at jeg aldri har hørt om mirage før. er dette et annet navn for carisma eller het lanceren det før i utlandet?

mirage-lyktene ligner mistenkelig mye på lancer-lyktene, uten å si noe for sikkert...se her

en annen ting: hvordan går det å ta diverse ting fra en lancer evolution og sette over på en helt vanlig lancer?

på forhånd takk for hjelp

hilsen

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ingen bedre plasser å poste dette...

holder på å leite rundt etter noen blanke baklyter til min lancer `96 mod. men finner ingen. kun lancer fra '02 og oppover. men finner mirage med passende årsmod. men saken er den at jeg aldri har hørt om mirage før. er dette et annet navn for carisma eller het lanceren det før i utlandet?

mirage-lyktene ligner mistenkelig mye på lancer-lyktene, uten å si noe for sikkert...se her

en annen ting: hvordan går det å ta diverse ting fra en lancer evolution og sette over på en helt vanlig lancer?

på forhånd takk for hjelp

hilsen

Eirik

Tror ikke det er en ting som passer fra Evolution over på Lancer orginal. Ikke det jeg har sett på min ihvertfall. Mulig du klarer å tilpasse noe, men ikke noe bolt-on

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare fordi den modellen av lancer ble kalt mirage i utlandet.

takk. var det jeg lurte på thumpsup

Baklykter skal passe de, men jeg skjønner ikke hvorfor du skal bytte med Evo siden de er helt like som de du allerede har...

har sett Evoer med blanke lykter. tenkte de må jo ha fått de fra et sted...så om jeg da kunne bestille de lyktene og.

realace: mener du at de ikke er like i utseende eller form (at de ikke passer)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider