TGS[]D[][]V[][]D Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Noen som har bilder av hvordan vectra b ser ut med lexus lykter. Helst i fargen olivenbers(såånn valig vectra b farge) Siter - Opel Vectra C 06 mod - Opel Vectra B 96 mod *solgt* - Toyota corolla 86 mod *solgt* - Bmw 316i e36 91 mod *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Slik så i alle fall mine ut. Finner ikke det bildet som ble tatt bakfra lengere. Har nye lykter nu så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TGS[]D[][]V[][]D Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 nice... hvor var d du kjøpte dine sideblinkers? Siter - Opel Vectra C 06 mod - Opel Vectra B 96 mod *solgt* - Toyota corolla 86 mod *solgt* - Bmw 316i e36 91 mod *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 http://www.styling-tech.no Alt kjøpt det. Får bilen tilbake fra lakkerern på Fredag. Gleder meg som en hund å se det helt ferdige resultatet på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 irmscher selger hvite blinkers som kan bestilles på din lokale opel shappe :) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Sist jeg sjekket så var de noen hundre dyrere enn In-pro sine :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 jeg betalte 253,- for de så da må de være jævlig billige på in-pro :D:D:D Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TGS[]D[][]V[][]D Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 253 kr, var ikke så værst pris.. Må sjekkes opp litt nærmere. Noen som har bakskjermer til salgs eller.?? Siter - Opel Vectra C 06 mod - Opel Vectra B 96 mod *solgt* - Toyota corolla 86 mod *solgt* - Bmw 316i e36 91 mod *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Det var en fin vectra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Takk. Bilen er som sagt en del endret nu. Jeg betalte 0kr for mine så jeg hakke snøring, vet bare at Irmscher er jøde :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg