Gå til innhold

EVO i lillestrøm

Ranger emnet


habben

Anbefalte innlegg

Det har jeg vanskelig for å tro. Da hadde jeg nok vist det :)

Såvidt jeg vet er det ingen kjørbare Evo6 med hvite skilter i Trondheim pr dags dato.

 

Dette så iallfall ikke ut som noen evo ;)

 

forside.jpg

 

Hei Funkes!

 

Kjenner du han som har 6'ern med raset motor?

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns det høres litt drøyt ut med 500hk ++ i en skolebil..

Hadde ikke følt meg helt smart hvis jeg var kjørelærer og det kom en liten sopp som aldri hadde tatt i et bilrat før.....

I sarp har abc kjøreskole (eller hva det het) en ganske sprek subaru som skole bil men den er da nokså orginal......

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein Svendsen har hvertfall en svart Evo8(?) på Gjøvik. Det faktumet kommer man ikke unna. Ser den titt og ofte på vei til skolen om morran. Det er også laget en thread om dette før.

 

Tror ikke det var tallet åtte han reagerte på. Heller effektentallene som folk påstår at det er i bilene.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan avklare en ting, har selv kjørt den EVO 8'n de har på Svein Svendsen Trafikkskole på Gjøvik ( På langtur + glattkjøring )

 

Det sitter 320hk i den, har vært en liten tur hos TurboKarlsen.. Chip og effektanlegg ja, ikke noe mer..

 

De har forøverig en EVO 8 til, men den vet jeg ikke noe om.. Forskjellen er at den ene har lav vinge, og den andre har høy vinge =P

 

Feite biler værtfall !

 

Sniper: Nei, de har ikke evo6, de har 2stk evo8 !

 

Threadstarter: Stemmer det, de bilene er ofte på gjennomreise i lillestrøm, p.g.a at de bruker glattkjøringsbana på (Fetsund) eller hva det heter der !

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nei, jeg kjenner han ikke. Vet bare at bilen står i sydsverige (og jeg kommer f**n ikke på hva de heter) og har stått der i et år nå. Kan sikkert finne ut, hvis det var noe spess du tenkte på.

 

Nei, ikke noe spes.. Har bare møtt han som importerte den inn først. Kjenner noen som kjenner noen som kjenner han som har den nå. Han var innom med bilen og spurte om det var muligheter for å putte tilbake stempelstangen som sto ut igjennom blokka:) etter det jeg har hørt. Hørte ha skulle ha fått tilbud om ny motor til 100.000 i sverige. Om det er sant vet ikke jeg, men til den prisen så er det ikke standard motor ihvertfall...

 

Prospeed?

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår