Dr_BASS Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Satte pris på å bli hentet og nå vet jeg også hvor Kurt Nilsen kommer i fra! :) Bare det er jo vært 1017000 sombrero Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Jeg mener den er verdt 100000 med tanke på km.standen. Hadde det ikke vært for at jeg kjente bilen fra bmwccn-forumet hadde jeg blitt i tvil. NAF-personen sa f.eks at bilen såg dårlig ut i lakken med riper etc., men jeg har fortsatt til gode å se noen riper enda... Det er den E36 med minst riper som jeg har sett.... Men anbefaler Teflonbehandling som jeg har spandert :) iom. avslaget du fikk... Da har du lakkbeskyttelse og du gir bilen enda fler år.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Ja, det er sikkert lurt. Den blir tectylert (?) nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg