boost- Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 lurer på om det er noen som har Høgre baklykt. er ein 88mod 240. ei orginal lykt er heilt ok.. med det gule blinklyset.. ta kontakt notin Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 eg har.. komplett med pæreholdere og pærer. kjøpte den på huggeren her en gang og den har fungert utmerket så lenge jeg har hatt den. kan slenge den på bussen til oslo i kveld (2030) om du har anledning til å hente den i sogndal eller lærdal eller hvor det måtte passe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 eg har.. komplett med pæreholdere og pærer. kjøpte den på huggeren her en gang og den har fungert utmerket så lenge jeg har hatt den. kan slenge den på bussen til oslo i kveld (2030) om du har anledning til å hente den i sogndal eller lærdal eller hvor det måtte passe.. eg bur i årdal.. kor mangen penger vil du ha? er det noen riper , sprekker? bur du ikkje i førde da? Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 vel, e no ikkje så langt til fergekaia/lærdal fra årdal då. men eg kan sende den med bussen om du e intressert i å ha den raskt ;) skal ikkje tre den nedover haude på deg :D veit ikkje ka da kosta å sende den, men 250kr inkl. frakt? den e heil og fin veit eg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 vel, e no ikkje så langt til fergekaia/lærdal fra årdal då. men eg kan sende den med bussen om du e intressert i å ha den raskt ;) skal ikkje tre den nedover haude på deg :D veit ikkje ka da kosta å sende den, men 250kr inkl. frakt? den e heil og fin veit eg.. har du eit tlf nr eg kan nå deg på?? Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 har du eit tlf nr eg kan nå deg på?? tlf: 91185065 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 tlf: 91185065 takker:) har fått kjøpt:) raskaste handelen eg har hatt:) Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg