Rømmling Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Er det noen som har neon på bilen sin eller blir det stykt på en celica T18 tenkte på rødt neon lys under bilen PS. bilen min er Rød eller passer det bedere med en annen farge på lyset doh Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 NEI NEI NEI!!! hehe kjøp deg heller l.e.d. lys, disse er mer solide og d skal litt mer til for å ødelegge de, sjekk ut disse fra Bright-Light.no, har sju forskjellige farger så da kan du jo selv bestemme hva som ser tøffest ut...har sånne sjøl å skal love at de vekker oppsikt!! har du mer peng å lyst på DET heftigste kan du sjekke ut disse , sjekk ut videon!! Et lite tips bare, sørg for å skjul de, ser ikk så tøfft ut når du ser lysrøra, ser mer harry å ugjennomført ut... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rømmling Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 det er klart Dioder(L.E.D.) holder lenger men finnes de i en farge så de ikke er så dyr hadde tenkt å bruke 1000-1500kr Eller bør jeg slå til å bruke 3000kr??? Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 alså, jeg angra ikke på at jeg svei av 3000 spenn, men du får de som ensfarga å ja, menertsi og streetdesign seller ensfarga, ellers så kan du bare sende en mail til Bright-Light å høre me de om de har ensfarga led's.... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Eller bare drite i å bruke penger på slikt tull.. Heller bruke de på noe annen styling til bilen. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rømmling Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Eller bare drite i å bruke penger på slikt tull.. Heller bruke de på noe annen styling til bilen. ja har du noen gode forslag da??? :rolleyes: Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The celica Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 sry hvist dette er et dumt spørsmål.. men er det egentlig lovlig å montere neon/led på bilen? veit vell at det ikke er låvlig å kjøre med... men hva med når man står stile på p plass osv??? takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg