Rømmling Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 jeg driver ringt på en bil jeg kansje skal kjøpe, men han sa jeg måtte skifte bremseskiver foran på bilen men hvor mye koster bremse skiver til en 90mod?? og hvor mye koster hele sett med bremser?? Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runewe Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Priser orginalt: Skiver: 716,- pr stk. Klosser: 490,- Pakningsett: 482,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rømmling Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Priser orginalt: Skiver: 716,- pr stk. Klosser: 490,- Pakningsett: 482,- Hvor var disse prisene fra eller er det vanlig pris hos toyota verksteder må jeg bytte pakninger når jeg skal bytte skiver den gamle eieren hadde bytet klosser rett før jeg kjøpte den men jeg fikk beskje om at jeg burde bytte skivene å Takk for prisene ja Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Trenger ikke bytte pakninger når du bytter skiver. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg