Golf4 Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 På sikt vurderer jeg ett 3-veis system i bilen.Systemet blir i Focal serien. :) Men spørsmålet mitt er følgende: :rolleyes: System ikke avgjort ennå. :) - Best å bygge om dashbordet :rolleyes: - Best å bygge om dørpanelene : :rolleyes: Må bli ferdig med dagens prosjekt først. :) :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 På sikt vurderer jeg ett 3-veis system i bilen.Systemet blir i Focal serien. :) Men spørsmålet mitt er følgende: :rolleyes: System ikke avgjort ennå. :) - Best å bygge om dashbordet :rolleyes: - Best å bygge om dørpanelene : :rolleyes: Må bli ferdig med dagens prosjekt først. :) :) se her:) http://www.gatebilforum.net/~gatebil/forum/viewtopic.php?t=55&postdays=0&postorder=asc&start=30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Meget vellykket lagd. :) autod.Meget bra meget bra. :) :) Da blir diskant i a-stolpen. :rolleyes: eller i døra. :rolleyes: Har sendt mail til Norsk bildelslageret angående dashbord. :) :) :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Høres bra ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 najs dasjbord.... :) Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 De hadde visst ikke dashbord inne på Norskbildels lageret nå. :) :) Får prøve senere.Tross alt dette er på sikt. :) :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audison Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 De hadde visst ikke dashbord inne på Norskbildels lageret nå. :) :) Får prøve senere.Tross alt dette er på sikt. :) :) jeg har et dashbord liggende i kjelleren, kjøpt hos NBS... int? Siter -65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv. x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat! Ole Martin Aronsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Er intressert. :) :) Pris :) Skal til Steinar på torsdag. :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audison Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Er intressert. :) :) Pris :) Skal til Steinar på torsdag. :) skal bare sjekke hvor mye jeg ga for det... snakkes kanskje på torsdag, hvis ikke så bare si ifra til Steinar så ringer han meg sikkert...:) Siter -65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv. x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat! Ole Martin Aronsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 skal bare sjekke hvor mye jeg ga for det... snakkes kanskje på torsdag, hvis ikke så bare si ifra til Steinar så ringer han meg sikkert...:) Si ifra til Steinar om pris.Eller send meg PM. :) :) :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audison Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 kjenner jeg deg forresten... well :D Siter -65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv. x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat! Ole Martin Aronsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Det er bare å møte hos Steinar på Torsdag. :) :) :) :) :) :) :) Glemte prisen, har du funnet ut. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Hvordan blir det med lydbilde hvis man bygger inn ekstra midtbass på dashen. Er det mulig.Eller må man gå for ett 3-veis.Har idag 2-veis. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Hvordan blir det med lydbilde hvis man bygger inn ekstra midtbass på dashen.Er det mulig.Eller må man gå for ett 3-veis.Har idag 2-veis. Det er jo ideelt med 2veis på dashbordet.:) jo mindre utstyr du har desto bedre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Meget vellykket lagd. :) autod.Meget bra meget bra. :) :) Da blir diskant i a-stolpen. :rolleyes: eller i døra. :rolleyes: Har sendt mail til Norsk bildelslageret angående dashbord. :) :) :) Ved å modifisere vifteutblåsninga på dashbordet får du plass til en diskant der også.. Jeg har gjort det.. Har DLS Ultima UR6S frontsett.. Diskanten gled rett nedi, måtte bare skjære vekk en liten bit av luftekanalen for at den kom helt ned.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg