Arnta Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Noen som har gjort dette her? Erfaringer? Vurderer å bygge om min. Trenger S/V70 skjermer og panser! PM hvis noen har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Søk litt på TPC forumet, er fler som har gjort det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-850 Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Sjekk http://www.svenska85x70klubben.se der mener jeg og ha sett noe om det. Hvis du skal bygge om 850`n din, skal du selge den gamle frontspoileren? Mvh Alex Siter -1995 Volvo 850 -1979 Volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Alex-850: har du noen bilder av bilen din? Ser fet ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-850 Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Har desverre ingen bilder av den nå, men det jeg skal ta noen når sommerfelgene kommer på... Siter -1995 Volvo 850 -1979 Volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunaTIC Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Hei sann! Du kan nu hør med vertfall 2 som bur på Inderøya som har gjort den ombygginga. Du kan jo faktisk fårrå å sjå på ombygginga å? :) :) Men du har jo så lite fri at det har du vel itj tia te hæ? Vi har det bra fælt vi som jobbe i statoil... thumpsup MVH lunaTIC Racingavdeling VERDAL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Har verri der å sjett! :) Æ kjøpt biln min av hainn einin som hi bygd om sin. Kjenne dæm toan ganske godt. Men kæm i all verdn e du?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunaTIC Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Du kjenne vel han hans petter støre rekne æ me. Du får hør me hainn kæm æ e.. :cool: lunaTIC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg