combat_sierra Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Selger en stor spoiler til høystbydende, har også original spoiler til sierra+ Masse deler til sedan, og 87 mod combi gammel type. Vet ikke hvordan man legger inn bilder, så be om bilde på mail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Selger en stor spoiler til høystbydende, har også original spoiler til sierra+ Masse deler til sedan, og 87 mod combi gammel type. Vet ikke hvordan man legger inn bilder, så be om bilde på mail. Hei! jeg har et slikt klenodium som trenger en vinge bak... åssen farge er denne vingen a? mye riper? pen i lakken? evt. pris? mvh. christer Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
combat_sierra Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Nå står spoileren på en hvit bil, ferdig nedpusset og klar for lakkering. Er en wrc type vinge.. hvis du går inn på http://www.tuning.no/BILDER_FORD_SIERRA.htm og ser på combat kitet, er det denne spoileren jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 okey.. jeg trodde du hadde cossie vinga jeg :) Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
combat_sierra Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Nei, har vinge til sierra sedan... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjotpuck Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 mye skal du ha for den spoilern til combat kitet da ? Siter "Så fine brød du har er faren din baker" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
combat_sierra Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 var det da, har ikke somlet meg til å ta bilder....hvis du er interessert i bilder, send mail adressa di. men les øverst, gi bud! Jeg har ikke satt noen spesifik pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindland Racing Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 venter på bilder.... Siter Get rich or die tryin ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjotpuck Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 send meg noen bilder av den på kjotpuck@hotmail.com Siter "Så fine brød du har er faren din baker" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg