AudiDefender Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 skal legge solfilm på Golf'en.. alle 5 rutene.. noen med erfaring her? mye jobb? helpme Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 proff soting! har DÅRLIG erfaring med selvsoting.. :rolleyes: men det er meg da. Fått igjen bilen el? skoa å? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 proff soting!har DÅRLIG erfaring med selvsoting.. :rolleyes: men det er meg da. Fått igjen bilen el? skoa å? skoa er i boks, og bilen får jeg igjen i dag/morra..:D litt usikker på om jeg skal sote selv eller få en proff til å gjøre det.. jeg og en kompis sota den forrige grom-golfen, og da tok vi ut alle vinduene og brukte 3M-film.. det ble faktisk bra! men selvsagt blir det best hvis du får en proff til å gjøre det.. noen som vet om noen bra i nærheten av Jessheim? Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 hva var det som var galt a? Gikk vel inn i nødprogram el no tenker jeg.. Årsavgiften tror jeg er på tur nedover og, hvis den har blitt posta.. Kjøpte 4% film å satt på bak på accorden jeg hadde, det ble bare så latterlig dumt.. hehe Skal ha på noe selv på rutene foran på 3rn, men det må jeg få noen til å hjelpe meg med ass. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 skal legge solfilm på Golf'en.. alle 5 rutene.. noen med erfaring her? mye jobb? helpme Finn prosjekttråden til kimoajaj, han la på de tre bakre rutene med ganske bra resultat. Du finner sikkert noen tips der. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Finn prosjekttråden til kimoajaj, han la på de tre bakre rutene med ganske bra resultat. Du finner sikkert noen tips der. fant ikke noen med det brukernavnet.. Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 hva var det som var galt a?Gikk vel inn i nødprogram el no tenker jeg.. Årsavgiften tror jeg er på tur nedover og, hvis den har blitt posta.. Kjøpte 4% film å satt på bak på accorden jeg hadde, det ble bare så latterlig dumt.. hehe Skal ha på noe selv på rutene foran på 3rn, men det må jeg få noen til å hjelpe meg med ass. hele eksosanlegget var løst.. så nå er det sveiset, og neste uke skal jeg fikse nytt!:D pluss at braketten til dynamoen var ødelagt, så bilen ladet ikke ordentlig ettersom man ikke fikk strammet den skikkelig.. Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 hele var løst?!? svarte faen da.. da veit jeg at jeg ikke skal bruke han som sveisa det mer.. Kjøp simons! :D akkurat bestillt det til 3rn sjøl! lei av å være traktor! mye lada den da? godt mulig de jævlene som har tatt fronten har hatt det litt mer gøy oppi der.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 fant ikke noen med det brukernavnet.. Mangla en aj, er bare å se på medlemslista. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=11720 Hvilken side får du finne ut sjøl. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 skoa er i boks, og bilen får jeg igjen i dag/morra..:D litt usikker på om jeg skal sote selv eller få en proff til å gjøre det.. jeg og en kompis sota den forrige grom-golfen, og da tok vi ut alle vinduene og brukte 3M-film.. det ble faktisk bra! men selvsagt blir det best hvis du får en proff til å gjøre det.. noen som vet om noen bra i nærheten av Jessheim? m3-film? åssen er den da? brukt den cd-cardic jeg.... får kjøpt den m3 hen da'? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 3m, ikke m3. Får f.eks kjøpt det hos firma som driver med bildekor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 3M er et stort firma som er kjent for "Scotch tape" (den teipen alle har i skuffen på kjøkkenet), maskeringsteiper osv. Regner med at filmen er av bra kvalitet. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Jeg har tonet rutene selv.. ble ikke så værst synes jeg da. Tok ut alle rutene og vasket de så grundig som jeg alldri har gjort før og la på filmen. Tingen er tålmodigheeet for å få det bra. Ser vel det ikke så bra på bildet her men.. Husk at så mye som et hårstrå mellom filmen og ruta ødelegger allt hvis det skal se bra ut. har brukt 35% fra torshow.. pluss at jeg har sotet maange ruter før disse. Er vel ganske dyrt å få det sotet proft, er det ikke det da? Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Er dyrt å få proffsoting ja, blir jo mye billigere å kjøpe noen ruller for å prøve og feile. Stephan: såg bra ut den sotinga di, har du sota bakruta og? Er helvete å få til krumma ruter synes iallefall jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Er dyrt å få proffsoting ja, blir jo mye billigere å kjøpe noen ruller for å prøve og feile. Stephan: såg bra ut den sotinga di, har du sota bakruta og? Er helvete å få til krumma ruter synes iallefall jeg. Har prøvd å sote bakruta gang på gang på gang.. men får det ikke pent.. så det blir nok "proffsoting" av kun bakruta etter hvert ja... :) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg