trulsant Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Jeg har plan om å få en inngang på Pioneer-spilleren min, og ser at de har noe som kalles CD-RB10 og CD-RB20. Sistnevnte har phonokontakter + IP-bus videre for å koble til en enhet til (Cd-veksler) På Ebay så ser jeg noen annonserer med en "IP-bus similar to CD-RB10" (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7955922493&category=38636), og egentlig bare er en IP-bus kontakt med phonokontakter i andre enden. Aner meg da at det er analoge innganger på IP-bus'en, og disse bare er koblet til sine respektive phonoplugger. Er det noen som her en pinnediagram på IP-bus'en slik at jeg bare kan ta en IP-bus kbale og kutte og lage meg selv? Truls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 begge disse er neste like, begge ha rca, cd-rb20 er en nyere modell, hvis du bare skal ha aux in/rca in så kan du bruke en ip-rca, (395kr) istedet for å ødeligge en kabel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg