SierraDude Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Er på jakt etter ny bil. Er det dumt å kjøpe en Compact? Vanskelig å bli kvitt igjen? Lurer litt på en 97 modell, gått 145 tusen til kr 85 000. M3 front osv. Er BMW bra bil eller er det humbug?? Tips?? Dette blir min andre bil. Har en sierra nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sexybam Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 En kamerat av meg har en 316 compact, tidlig 90 tall. Leter du etter en helt ok liten smart og økonomisk bil. Ok, men den har ikke den kjente BMW kvaliteten og komforten. Motoren med 105(?) hk er ikke spesiellt sprek og livlig av seg. En ganske kjedelig opplevelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraDude Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Hva burde jeg se etter ved kjøp av BMW? Svakheter? Hva er typiske feil på BMW? Hvilke slitedeler går det mest av osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW328i Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Pass på at serviser er fulgt nøye, iallefal hvis bilen er hardt kjørt, ellers er det konge biler da. Har aldri kjørt en compact så jeg vet ikke hvordan den ligger på veien, men har kjørt E34 og E36 3 serie, ikke compacten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraDude Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 oki, men hvordan er det med typiske feil med BMW? svakheter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Se om den har tatt 100 000km servicen... den er veldig viktig , og veldig dyr så vidt som jeg vet.. er ikke den tatt, kan bilen bli farlig fort sliten.. ellers er det vel vanlige svakheter som alle andre biler har? drivverk, motor etc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 E36 Compact har E30 understell, og det er ikke et minus tror jeg Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 eg personlig synes de bilene e grise STYGG puke !!!!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraDude Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Hva innebærer den 100 000 km servicen da? Den er nylig tatt en service på den. Hehe, og det sier en som har Golf! :fingers: DrS: hva tror du om en 1997 modell bmw316 compact, du som har bmw selv. gått 143000 km. M3 front osv. (faktisk samme front som din og samme farge ;) ) Halogen lykter (sånna lyseblå - døds fete med parklys) !!! Bilen var døds strøken og fin. Bare litt lakk skader på lokket bak som bare er å flekke over, ellers helt strøken. Han forlanger 85 000 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Hva innebærer den 100 000 km servicen da? Den er nylig tatt en service på den. Hehe, og det sier en som har Golf! :fingers: DrS: hva tror du om en 1997 modell bmw316 compact, du som har bmw selv. gått 143000 km. M3 front osv. (faktisk samme front som din og samme farge ;) ) Halogen lykter (sånna lyseblå - døds fete med parklys) !!! Bilen var døds strøken og fin. Bare litt lakk skader på lokket bak som bare er å flekke over, ellers helt strøken. Han forlanger 85 000 kr. Jeg synes kanskje at den prisen er noe stiv for en 316i, selv om den er -97. Styling skal ikke ha noe å si for prisen, egentlig. Selv om den har M3 front :) Det er bilens tekniske stand ellers som teller. Halogenlykter har stort sett alle biler, går utifra du mener angeleyes? Med ringer? Som regel fra Hella eller Inpro/FK. Husk at bilen kun har 102 hk, M43 motoren, toppfart er ca 185 km/t og bilen har en vekt på hele 1250 kg. (10 kg mer enn min is-bil) Men hvis du har andre planer for bilen er Compact'en et utmerket utganspunkt for videre trim/tuning. Går flere trimmede utgaver rundt i Norge. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hva med å kjøpe ferdig trimmet og stylet? -> http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=632920 (jada...LITT dyr...) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg