T0mmen Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Her er da det jeg har til anlegg for øyeblikket. Består av PYLE DVD indash skjerme, og en Cerwin Vega Stroker 15" DVC 2x4 ohm, og en Phoenix Gold ZPA o.5 forsterker til den Strokern. Etter dette er det litt slappt med penger, så jeg venter på lønna, da kjøper jeg min kamerats Phoenix Gold XS 4300, som skal brukes på et eller 2 par med JBL Decade T595. Dette blir mer som en dB bil, istede for lydkvalitet. Men her er et bilde av hvordan det ser ut nå, men forandringer skjer når alt er ankommet. Tar gjerne imot kommentarer osv :) Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Detta blir det trøkk av :D MEN kan du forklare hvilken unnskyldning du har for å bruke så TYNNE strømledninger til den forsterkeren!!???!!! Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Ja, det trøkker noe helt syyykt! Ja, det kan jeg forklare. Det er fordi jeg har en 95mm2 strømkabel fra batteri til en fordelerblokk som ligger UNDER trekket, så går det 16mm2 fra blokka til forsterkeren. Men som sagt, her er det KUN testing for å ha litt lyd. Skal selge den 95mm2, for har ikke behov for så tykk kabel, og skal kjøpe meg 50mm2 kabel, med større fordelerblokk med sikringer osv i, og trekke opp en 35mm2 fra blokka og inn på forsterkeren, samme med jord. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Noen som er int i den 95mm2 strømkabelen min? 100amp automatsikring kan følges med, mot tillegg i prisen. Send PM for pris. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg