Skillz2k Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 svir litt å tenke på at en får aldri igjen nærheten av pengene en har lagt i bilen. har passert 100K på min egen bil for lengst.. håper pengesluket snart tar slutt :D Golf 2 er en sykdom :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Golf 2 er en sykdom :D Tror Golf generelt er en dyr sykdom.....:violin: Uansett, flott fremgang og mange kjempe idèer og løsninger på ting. Lykke til videre, og husk, hobby regnes ikke i kroner og ører, men nytelse og glede, eller noe i den dur..... Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Så sant så sant, men det er en godartet sykdom da. Gir oss masse glede også. Bedre enn å gamble bort pengene. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Tror Golf generelt er en dyr sykdom.....:violin: Second that! De fleste av oss begynner med en billig bil...sånn som Golf og så baller det på seg noe inni h****te.... :D Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 vil vel heller si at alle som er glad i å bygge bil er glad i å bruke tid og penger. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Virkelig rått prosjekt dette! Gleder meg til å følge det videre og se bilen ferdig. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 svir litt å tenke på at en får aldri igjen nærheten av pengene en har lagt i bilen. har passert 100K på min egen bil for lengst.. håper pengesluket snart tar slutt :D Golf 2 er en sykdom :D Men heldigvis er de en av de sykdommene man vil ha når man først har fått den;) Hobby regnes ikke i kroner og ører, men nytelse og glede, eller noe i den dur..... Mer korrekt kunne jeg ikke sagt det selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Liten update: Fått på grenrør, eksosflensene er laget, og eksosen skal bygges så snart jeg får rørdelene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Jeg skal ha meg ny golf 2, (ettersom min golf ble stjælt). Denne gangen, skal d være litt mer futt under panseret enn de drøyt 160 ponniene som jeg hadde. Tenker rundt 250 hissige hingster. Ser ut som du har skikkelg peiling, så. Det jeg lurer på er. Hvor mye skal du ha for å hjelpe meg å bygge en ganske rå turbo 2'er? Meget spennende prosjekt syns jeg. Ser du gjør det skikkelig. Som det skal gjøres. ;) Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trondus Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Ser veldig bra ut!! følger med vidare! Dei dørene blir tøffe, men korleis får du opna dørene? (gidder ikkje å lese gjennom så mange sider får å finne det ut:p) Siter Golf 2 ønskes kjøpt (send PM). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Ser veldig bra ut!! følger med vidare! Dei dørene blir tøffe, men korleis får du opna dørene? (gidder ikkje å lese gjennom så mange sider får å finne det ut:p) Spørst jo hva du tenker på, hvordan de åpnes uten dørhåndtak, eller hvordan mekanismen skal fungere? Åpning uten håndtak blir gjort med sentrallås og solenoide. Har ikke begynt på mekanismen enda, venter litt til jeg har fått ok fra biltilsynet. Og som vi alle vet er jo det nesten som å konvertere en innbarka muslim til å blir kristen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Fikk begynt på eksosen i dag, begynte litt seint, så jeg orket ikke mere i kveld. Kom meg til midt-potta, så har akkurat begynt å tilpasse bendet til den: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boole Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 de felnsen du har kjøpt de sviser du bare på enden av røren? vis. så trenger jeg sånne på min bil. hvor får man kjøpt de? Siter min tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1483143#post1483143 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147741 golf 2 1.8 1991 mod volvo 245 2,3 k 1986 vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 de felnsen du har kjøpt de sviser du bare på enden av røren? vis. så trenger jeg sånne på min bil. hvor får man kjøpt de? Ja, stemmer det, jeg fikk de "custom-made" hos en lokal bedrift som har vannskjæringsutstyr. Jeg kan sikkert få laget flere hos de, men jeg har ikke fått vite prisen for de enda, hehe... Ellers så selger de ferdige slike hos Vangbo. http://www.vangbo.no Men de koster jo flesk og litt til hos de, så jeg valgte å få kappet ut selv. Fant ikke pris på siden deres nå, men mener å huske de koster 250,- pr. stk.! Bare ring dem å spør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 gromt gromt!!!!!! sier ikke mer.. Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg