gragaasa Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Vanligvis så bryr godkjenning av diverse ting meg heller mindre, men hvordan blir det å godkjenne de dørene der? Med tanke på at de er festet i "B-stolpen" (mer eller mindre) og at de går den andre veien. Når det er sagt, så må jeg si at du burde oppdatere tråden din oftere:) Spennende saker. Hehe, har hørt at biltilsynet ikke liker slike dører. Vi får se når den tid kommer, skal snakke med dem og "smøre" dem litt før dagen for godkjenning;) Har et par kort på hånden for å få dette godkjent, om kortene er gode nok får tiden vise. Angående oppdateringer så har det vært tørke nå pga jobbskifte. Men de kommer vel litt oftere nå tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6 Golf II Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Endelig liv i tråden igjen ja...venta lenge på dette...! Heeeelt rått slik du tar'n ut...:win Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Hvordan legge ut bilder på bilforumet.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 kult prosjekt. gleder meg til og se den...mye jobb med de døren? Ja, hehe, har vel brukt ca 20-25 timer kun på hengslene på den ene døra, men der var det prøving og feiling, så jeg gjorde nesten hele jobben to ganger. Første gangen fikk jeg bare døra opp ca 45 grader (første bilde) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Kan vel legge inn noen detaljbilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Jævli fett prosjekt :D Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6 Golf II Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Hva ser du for deg ang. dørhåndtak?Tatt en besluttning der eller? Kan jo altids "cleane" dørene helt utvendig..:) Når du likevel legger ned så mye i det! Bruker selv fjernkorntroll på dørene..Er mye mer digg det... Sagt det før..Sinnsykt rått prosjekt dette! :) Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Hvordan legge ut bilder på bilforumet.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Hva ser du for deg ang. dørhåndtak?Tatt en besluttning der eller?Kan jo altids "cleane" dørene helt utvendig..:) Når du likevel legger ned så mye i det! Bruker selv fjernkorntroll på dørene..Er mye mer digg det... Sagt det før..Sinnsykt rått prosjekt dette! :) Det blir uten håndtak ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Nei, steik kor tøft.. :) :D Bur egentlig i Gursken, men he flytta til Sandefjord pga studier.. :) Veldig fett prosjekt, fortsett med det gode arbeidet Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Blir det noen form for sikring på dem? Sånn at man ikke får åpna dørene i fart, f.eks.? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Blir det noen form for sikring på dem? Sånn at man ikke får åpna dørene i fart, f.eks.? Jeg driver å snakker med biltilsynet nå angående godkjenning av dørene, så jeg venter litt på å høre hva dem sier angående dette. Men har en plan klar om de krever slik sikring. Det er også mulig jeg sikrer dem uansett, vil nok ende opp med å være konstant redd for at dørene skulle åpnes om jeg ikke sikrer dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Nei, steik kor tøft.. :) :D Bur egentlig i Gursken, men he flytta til Sandefjord pga studier.. :) Veldig fett prosjekt, fortsett med det gode arbeidet Takker! Du er vel hjemme av og til også da, så kan det jo hende du ser den på veiene en gang ifremtiden:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune16v Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Tørr jeg spørre på prislapp på dette prosjektet? Pent btw:D Siter VW Golf MK2 GTI 16v Sort VW Golf MK2 GTI 16v Turbo Blå VW Golf MK2 1.8i hvit delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Tørr jeg spørre på prislapp på dette prosjektet? Pent btw:D Haha, jeg er ikke helt sikker, men det har for lengst passert 6 sifret beløp både en og to ganger om du forstår;) Men noe endelig beløp tør jeg ikke estimere, motoren har jeg jo ikke begynt på en gang, tør ikke tenke på hva chrom-regningen blir der:uhhmmwhat?: Men bare sånn det er avklart, jeg er ingen pappagutt som er født med lommeboka i baklomma. Alt er betalt av mine egne opptjente penger! Skal ikke ha noe pappagutt stempel:nono: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg