Volvo240R Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Har en kamerat som skal slge en 242 79''. Allt funker som det skal. I daglig drft. Pris rundt 7000kr..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Pictures.....bilder! Hvordan er den med tanke på rust?? Ellers driter jeg i hvordan den er.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Pictures.....bilder! Hvordan er den med tanke på rust?? Ellers driter jeg i hvordan den er.... Kan høre med han i morgen, kan se om jeg kan få skaffet bilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rudi Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Er de den som står i hordaland, orange med disel maskin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Er de den som står i hordaland, orange med disel maskin? Niks....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Du skremte meg nå Anders.. trudde et lite øyeblikk at du skulle selge perlen din... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Du skremte meg nå Anders.. trudde et lite øyeblikk at du skulle selge perlen din... Hehe. Den blir ALDRI til salgs.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg