_DuDe| Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Bump!!!!!!! Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Ingen som vil ha volvo..???????????? MÅ selges nå pga at jeg har en bil på hånd som j skal kjøpe.... Den går likt som en 2,3l bensin... går meget bra... 12000,- med 16" sommer felger... Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Nye bremseklosser blir det forran i dag oxo... Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 selge bare sommer felga? ( de på Bildet ?? ) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Har ikke noe lyst til det for da har jeg ikke sommer dekk til den.... spørs jo hvor mye du gir da.. Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Hvor er den rusta som må tas? Hvor på hadeland holder du til da? Hadde vært gøy å kanskje tatt en titt på den så sant det ikke er så ekstremt mye rust på den! Var det 12 du skreiv i en post om hvor mye du skulle ha for den? Med felgene og alt? Og hva med årsavgiften? Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Hvor er den rusta som må tas? Hvor på hadeland holder du til da? Hadde vært gøy å kanskje tatt en titt på den så sant det ikke er så ekstremt mye rust på den! Var det 12 du skreiv i en post om hvor mye du skulle ha for den? Med felgene og alt? Og hva med årsavgiften? J bor i brandbu.. Det er den rusten som j har nevnt bare... hjulbrønnen bak på høyre side må byttes.. men den har jeg ny liggende... samme med hjulbuer bakl.. har oxo nye.. 12tusen er med felger men ikke årsavgift..Pga at jeg må gi 10tusen for den bilen j skal ha + årsavgifta... så da har j akkuratt råd til den andre bilen... Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 For info så ring 92013476.. kommer ikke på nettet før i morgen kveld... Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Da selger j felgene løst..... 2000,- Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 bilen er solgt... Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Husker ikke navnet på personen som kjøpte denne volvo`n av meg men er han inne her opå forumet, noen som vet det? Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Jeg kjenner han som har bilen åssen det? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Jeg kjenner han som har bilen åssen det? Heisann.. han personen som kjøpte denne volvo`n av meg... noen som kjenner han.. skulle likt å kjøpt den tilbake til vinteren:) Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg