MegaMack Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Lägger in mitt projekt här. Jag håller på och bygger i en Fiat Brava årsmodell 1998. Det ska in grejor från Impact, Soundstream, Stinger och Alpine. Bilder kommer till sidan så ofta som jag hinner plåta. Bilen blev finsk mästare i Noviisi unlimited med rookie 1500 anläggning förra året. Bara HU:n 9833 är kvar av den anläggningen och den har blivit lite modifierad också. Meningen är att bygget ska bli klart i år men man vet aldrig. Står i signaturen om vad som skall in. Lite dåligt med texter till bilderna men en bild berättar mer än tusen ord :D Länken: http://www.tuning.fi/brava Siter Finsk mästare i Noviisi Unlimited 2004 med R1500 anläggning. Fiat Brava med: Impact NDW6525.S, NDW 8032 Soundstream Tarantula, TR500/4, T4-10 x 2 Stinger PC1000,PC1700 Alpine 9833 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg