AudiDefender Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 hva heter broren til Geir Tannånesset?var i militæret med en fra trysil som het tannånesset sikker på at det ikke var Tynset da? masse folk som tar feil av Tynset og Trysil.. :D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 sikker på at det ikke var Tynset da? masse folk som tar feil av Tynset og Trysil.. :D æh..hehe ja var tynset jeg mener! Mads heter han til fornavn tror jeg......... var i Porsanger Jegerbataljon 99-00. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Audi'n du har limt inn lenger opp her er IKKE den A4'n som Geir kjøpte av meg, og senere byttet mot Inge sin Audi A4. (Geir og Inge er brødre)Den som du har bilder av der er en som hørte til på elverum eller rundt der... her har du bilder av min gamle, senere Geir også Inge.. og her er forrige bilen min som er solgt til Hamar til Marius Resvold som er/var sammens med Heidi ett eller annet.. hun kommer også fra rundt Tynset en plass.. Aha! Der er den ja.. vet bare at Inge (som var den som hadde den blå Audien sist) tok av all vinylen, også tror jeg at han bytta frontfanger.. Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 æh..hehe ja var tynset jeg mener!Mads heter han til fornavn tror jeg......... var i Porsanger Jegerbataljon 99-00. hm.. kjenner ikke til han jeg.. well Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 hm.. kjenner ikke til han jeg.. well kjipern :( Kanskje en av de tannånesset gutta vet hvem det er ? er vel ikke SÅ utbredt detta navnet :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 NIIIIIIICE!! :titties: Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 kjipern :( Kanskje en av de tannånesset gutta vet hvem det er ? er vel ikke SÅ utbredt detta navnet :P ikke noe typisk navn nei.. :D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 ikke sett på slik rute senk da.. :D ser så idiotisk ut :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1980 Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 de trur eg e kvar sin smak.. synes det er meget behagelig å kjøre med.. hvertfall når solen er på himmelen.. Siter 1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 de trur eg e kvar sin smak.. synes det er meget behagelig å kjøre med.. hvertfall når solen er på himmelen.. hehe.. sant det, er behagelig, men ser så sykt dumt ut med en som er så stor at fører må sitte med knekk i nakken for å holde seg på veien :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1980 Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 på dinna bilen so slipper man hvertfall å sitte me bøyd nakke for å sjå ut sia der e elektriske recarostoler som man nesten sitter heilt på gulvet når man kjører de heilt ned.. Siter 1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1980 Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 på dinna bilen so slipper man hvertfall å sitte me bøyd nakke for å sjå ut sia der e elektriske recarostoler som man nesten sitter heilt på gulvet når man kjører de heilt ned..:):) Siter 1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 og her er forrige bilen min som er solgt til Hamar til Marius Resvold som er/var sammens med Heidi ett eller annet.. hun kommer også fra rundt Tynset en plass.. Den der har du vel ikke bygd selv? mener på den er bygd i ålesund.. Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 uansett, den der er så innihelvetegamperævapåfardin rå! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1980 Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 den er bygd i ålesund ja.. twg er i fra ålesund Siter 1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg