AudiDefender Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 mener å huske at denne var til salgs for en stund siden.. noen som har mer info/bilder? synes bilen er killer-nice!:D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1980 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 heisann.. gamlebilen min jo.. :) har savnet den.. Siter 1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 heisann.. gamlebilen min jo.. :) har savnet den.. GENIALT! så JÆVELIG bra!! thumpsup hadde du giddet å sende meg noen bilder? er utrolig interessert i info om bilen.. synes bilen er über-niiice! megabra inspirasjon!:D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1980 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 mail?? so kan eg sende nåke styr Siter 1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 mail?? so kan eg sende nåke styr espen.myren@saetrang.com du har ikke vært på Alvdal og henta deg bil?:D en kompis av meg hadde akkurat den samme Seidel-stylinga.. men han solgte den for en stund siden.. feit bil forresten! :titties: Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1980 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 kjøpte bil på alvdal ja.. me ein som heite geir.. Siter 1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 kjøpte bil på alvdal ja.. me ein som heite geir.. geir tannånesset..:D kommer fra Tynset jeg skjønner du.. ca 2 mil lengre nord.. thumpsup han og broren er helt rååå på Audi.. Broren kjørte denne før... Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1980 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 var ikkje heilt imponert over korleis bilen var holdt når eg fekk den heim og sett skikkeli på den.. veit at han inge hadde den før.. ein kompis av meg som lagde den til sånn som den ser ut utvendig no.. Siter 1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 flere bilder.. Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1980 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 har du fått nåken bilder no? Siter 1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 har du fått nåken bilder no? jepp! faaaan så feit den golfen er ass!:D i mine øyne er den golfen perfekt! akkurat sånn jeg vil ha den! :titties: Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1980 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 eg kosta på den alt for masse penger.. Siter 1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 hva heter broren til Geir Tannånesset? var i militæret med en fra trysil som het tannånesset Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Audi'n du har limt inn lenger opp her er IKKE den A4'n som Geir kjøpte av meg, og senere byttet mot Inge sin Audi A4. (Geir og Inge er brødre) Den som du har bilder av der er en som hørte til på elverum eller rundt der... her har du bilder av min gamle, senere Geir også Inge.. og her er forrige bilen min som er solgt til Hamar til Marius Resvold som er/var sammens med Heidi ett eller annet.. hun kommer også fra rundt Tynset en plass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg