Cchris Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Hey Cchris! Blir det så du skal til Rudskogen eller? Kommer nedover med 2'ern min jeg også:D Mvh Tommen Er en liten mulighet for at jeg tar meg en tur til Rudskogen. Hadde vært moro å møtt noen av dere. :driving Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Må komme ja CChris, skal nedover jeg også. Jon Erik trur e e har klart å låkka me me også :) Fått kasta må nye felger på min nå:) eneste som mangler er mer senk foran :) Bilde 1 Bilde 2 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Må komme ja CChris, skal nedover jeg også. Jon Erik trur e e har klart å låkka me me også :) Fått kasta må nye felger på min nå:) eneste som mangler er mer senk foran :) Bilde 1 Bilde 2 ;) Flotte felger det ja, :thumb vil ha jeg også! Spørs om jeg får ta meg en tur ja! cheers Men det kommer litt an på været også.. hehe Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 nødt å komme, har trua på fin vær også jeg:) Trur det blir bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 nødt å komme, har trua på fin vær også jeg:) Trur det blir bra:) Hehe.. ja, men det kommer fortsatt litt an på været! :) Lov å håpe! Når drar du nedover igjen forresten? Du og jon erik drar likt? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Fint lite som skjer med golfen for tida. Den står tørt og varmt i en garasje, klar for ny motor. Vinterbilen er også skaffet, en Toyota Tercel 4wd. Blir nok moro når snøen kommer tenker jeg. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 hva heter felgene dine? 15" ? har de samma felgene selv, bare ikke funnet ut hva de heter :hammer Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 hva heter felgene dine? 15" ? har de samma felgene selv, bare ikke funnet ut hva de heter :hammer Er dessverre usikker på hva dem heter. Kanskje noen andre vet det? 15" ja.. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Her var det mye aktivitet :lol . Får prøve å lage litt liv her igjen da :P Golfen står nå delvis nedplukket i garasjen. Et trist syn som møter meg hver dag jeg kommer inn der, men det hjelper jo å tenke på at den forhåpentligvis blir ferdig til våren/ sommeren. Jeg trenger også noen deler før den den blir ferdig. Blant annet 88-dører, forstilling til G60, muligens girkasse også, men det er noe usikkert enda. Og noen deler til.. Så hvis noen har dette, så skrik ut. Andre ting som står på handlelista er: store bremser (Brembo? aneglsmili ), frontmontert intercooler, nye frontlykter og litt diverse annet. Bilder kommer. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Eg har brembo. Kom med bud, så vurderer jeg å selge... Har også rallyecooler. Den går rett på din. Har en som er interessert i den, men han venter på bilder fra meg. Er på jobb og får ikke sendt de før over helgen. Gi en lyd om du er interessert. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Eg har brembo. Kom med bud, så vurderer jeg å selge...Har også rallyecooler. Den går rett på din. Har en som er interessert i den, men han venter på bilder fra meg. Er på jobb og får ikke sendt de før over helgen. Gi en lyd om du er interessert. Det kan være intressant det. Send meg bilder av alt sammen når du får mulighet du. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Fint lite som skjer med golfen for tida. Den står tørt og varmt i en garasje, klar for ny motor. Vinterbilen er også skaffet, en Toyota Tercel 4wd. Blir nok moro når snøen kommer tenker jeg. kjøpt i lillehammer? :) må virkelig si det at dissa toyota tercel bila ikke er noe speselt vakre, men fungerer vel sikkert til sitt bruk :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 kjøpt i lillehammer? :) må virkelig si det at dissa toyota tercel bila ikke er noe speselt vakre, men fungerer vel sikkert til sitt bruk :) Er ofte i lillehammer, siden dama studerer der. Haha.. Føler meg flau når jeg kjører tercelen. Den er så stygg som juling flushit Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 hvis du er her ofte.. hvorfor ikke si ifra? mini sammenkomst? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 hvis du er her ofte.. hvorfor ikke si ifra? mini sammenkomst? Hadde vært veldig moro det trur jeg. Skal ikke opp igjen før om en uke eller noe nå. Dessuten kjører jeg ikke golfen min, men hadde jo som sagt vært moro å treffe noen av dere. hellothere Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg