golfrider Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 du skrev at du hadde gti sideskjørt.. Hvor får man tak i disse? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 du skrev at du hadde gti sideskjørt.. Hvor får man tak i disse? Trur det er G60- skjørt. Så sorry. Gikk nok litt fort når jeg skreiv :peace: Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 GT (I) ... I for innsprut... dvs, ingen forgasser! uansett... luftmengdemåleren kan være en årsak, hvis bilen står og "pulserer" ... test og ta strømmen på denne! Ja, den står og pulser hvis jeg gir full gass og sånt. Men hvor sitter denne LMM? Og skal jeg bare koble den ut for å se? Dyrt for en ny? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Har du k-jet\ke-jet så har du ikke luftmassemåler(LMM), bare en skive som måler luftmengden, helt mekanisk. Regner med du har k-jet det siden du har 86mod. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 denne bilen har jeg sett før ja.. Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 dette er jo gamle bilen til naboen min dette..han kjøpte vel denne bilen for 7-8 år siden..tror han hadde bilen i nesten 4 år.. håper det blir nye felger på denne bilen.. hehe.. det som står på nå er bare stålfelger med kapsler. Skal nok bruke de felgene som det er bilde av på side 1, men jeg kunne godt tenkt meg noen andre. 9*16 er jo drømmen! :D Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Ingen som har vært borti dette før asså? Dette skjer jo kun når den står på tomgang i ca. 10-15 min. helpme Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Har nå undersøkt litt. Satte meg under bilen mens motoren gikk. Bilen står på tomgang i 10 min også begynner den å gå ujevnt. Hører da at bensinpumpa begynner å bråke unormalt mye. Noen som har en logisk grunn til dette? Eller er det rett og slett bare fordi den er sliten? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Skjer det med over\under halvfulltank? Hvis pumpa i tanken er dårlig\kaputt så vil pumpa under bilen få problemer pga den får lite bensin, hvertfall når det er lite på tanken. Ta å fjern kontakten på pumpa under bilen og kjør kun pumpa i tanken, lager den lyd så virker den, men mye lyd skal den ikke lage. Lager den ikke lyd = død. Greit å ha med seg en medhjelper, siden pumpene går kun i 2-3 sek når man setter på tenninga. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Dette skjer uansett om det er full tank eller nesten tom tank. Jeg dro ut den kontakten til pumpa under bilen når den sto å gikk på tomgang. Da stoppa den med en gang etter to sekunder. Men det er vel logisk? Men uansett så er det jo litt rart at den kun har problemer med å gå på tomgang og ikke ellers.. Men jeg skal skjekke litt mer og finne ut om jeg kan høre pumpa som du sier. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Dette skjer uansett om det er full tank eller nesten tom tank.Jeg dro ut den kontakten til pumpa under bilen når den sto å gikk på tomgang. Da stoppa den med en gang etter to sekunder. Men det er vel logisk? Helt normalt at den stopper da, pumpa i tanken skal bare gi bensin til pumpa under bilen, er pumpa under bilen som gir trykk. Bytta bensinfilter og? Tviler på at det er det som er problemet, men like greit å gjøre hvis det er lenge siden det har blitt gjort. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Er ikke sikker på hvor lenge siden det er blitt byttet. Skal høre med forrige eier. Men ettersom jeg skjønte på han, så var ikke pumpa bytta på veldig lenge. Fint å lære litt om gti ihvertfall da.. :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 En liten oppdatering av bilen nyvasket. Var ganske kaldt ute (0 grader), men jeg syns bilen fortjente en liten vask for det. :) Noen bilder: Litt fint med speilbilde.. Hadde lyst til å polere bilen også.. men det er vel ikke så bra når det er kaldt i lufta. Blei ikke så værst alikevel syns nå jeg ahahahhaha Får muligens kjøpt ei bensin-pumpe av skillz2k her på forumet. Så da gjenstår det å se om det er den som er problemet med bilen min. Håper det! :rolleyes: Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Var forresten på høgger'n å henta litt saker her om dagen.. Fikk hattehylle, sota baklykter, G60-sideskjørt m/festebraketter, Gti/G60 breddere forran (litt usikker hva det er!?), en spoiler. Ganske fornøyd med den dagen. :D Trenger self. ikke alt til bilen min, men kjekt å ha! thumpsup Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Grattis med ny bil! PS! Jetta'n har fått ny motor og gearkasse! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg