Cchris Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 ser veldig bra ut, dette her:D blir veldig sugen på ny motor når jeg leser her... hehe Takk.. Hehe.. Gøy med "ny" motor ja. :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 HEisann.... eg skal bygge om til g60 no. Men hadde du corrado instrument o golf dashen eller tok du heile corrado dashen??? har du noken bilder av dette?? men ellers, var det mykej problem å få til G60 ledniongsnettet og kopla alt riktig slik at kjørekomputer, speedo og slik virka! og så bytta du vel lysnettet og, når du måtte skifte til G60 sikringsboks! Hei. Jeg har brukt corrado instrument i golf dashen. Litt modding måtte til, men jeg fikk det til å passe. Corrado instrumentet er jo mye større/lenger enn golf instrumentet. Måtte lage meg ny ramme til alt sammen også. Bilder skal jeg få lagt ut så fort jeg har mulighet. Det skal ikke være noen store problemer med å koble ledningsnettet, men jeg støtte på et problem som det står mer om litt lenger bak i tråden. Mitt problem var jo også litt spesiellt, men du trenger nok ikke å tenke på det. Siden jeg valgte å bruke corrado instrumentet, så var alt plug'n play. Har du et instrument fra golf g60 så skal dette også passe, men det kan hende at du må sette på en wire til speedo'n. Uansett så er det årsmodellen som spiller inn. Etter det jeg fant ut, så passer ikke instrumenter fra andre golfer som f.eks 16v instrumentet. Måtte bytte lysnettet også ja. Bare å klippe ledningene før frontlyktene og skjøte inn de gamle koblingene så de passer på golf lyktene. :thumb Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 en ting til eg glemte å spørre om. brukte du den orginale tenningslåsen, eller måtte du ta den fra corrado også? og.... gearoverføringa. den er lik til G60kasse også?? har hørt rykte om at en må skifte gearstanga og heile sulamitten:) Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 en ting til eg glemte å spørre om. brukte du den orginale tenningslåsen, eller måtte du ta den fra corrado også? og.... gearoverføringa. den er lik til G60kasse også?? har hørt rykte om at en må skifte gearstanga og heile sulamitten:) Jeg brukte tenningslåsen fra corradoen. Og ja.. du må bytte hele giroverføringa. Er jo wireoverføring på g60'n. :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 ok, takker for tipsa:) da håper eg du får tatt noken bilder fra dashen din, så eg får sjå om eg skal gå for den samme løsning, eller corrado dash! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Sånn står den nå i dag. strøøøøkent mann!!! :respect :thumb Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 strøøøøkent mann!!! :respect :thumb Takker! :D Fin lyd fra luftfilteret også.. hehe.. Den er foresten enda mer ferdig nå da, med deksel over vannkassa osv. Men... Blir dårlig med skilter i år. :hmmmmmmmmm: Kun prøveskilter et par ganger til nå, før den settes inn for vinteren igjen. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Takker! :D Fin lyd fra luftfilteret også.. hehe.. Den er foresten enda mer ferdig nå da, med deksel over vannkassa osv. Men... Blir dårlig med skilter i år. :hmmmmmmmmm: Kun prøveskilter et par ganger til nå, før den settes inn for vinteren igjen. høres bra ut :) Har du rallye utblås på g-laderen? eller bruker du rs-utblås? i tanke med rørstrekking til cooler. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 høres bra ut :)Har du rallye utblås på g-laderen? eller bruker du rs-utblås? i tanke med rørstrekking til cooler. Bruker rs-utblåset nå, og en sinnsyk bøy med samco slange. Går akkurat klar med vifta. Men har også rallye utblås liggende. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Jaja.. En måned siden siste innlegg. :wonder: Bilen har det ikke skjedd så mye med. Bare brukt den litt på dager med fint vær. Har blitt noen kroner på prøveskilter også. :D Men nå er det ikke lenge til bilen settes inn for vinteren igjen. Bare kjøpe skilter et par ganger til. Prosjektet fortsetter! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Slenger ut noen bilder. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Første gang med prøveskilter en vakker dag i juli. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Slik den står nå. Bilder tatt i kveld faktisk. hmm.. ser ut som noe mangler. :hvaskjera Fronten er borte jo! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Vel.. Dette kan jo være grunnen :) Venter bare på å få lakkert den nå. Muligens til helga. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 thats HOT! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg