Cchris Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Kjøpte meg en Golf G60 til. Det var denne som reddet meg når vi holdt på med ledningsnettet. Var veldig greit å sammenligne og feilsøke i og med at alt virker på denne. Inni bilen. Motoren etter vask. Den har gått 177000km. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Bilen fra siden. Felger jeg fikk med på kjøpet. Dimmensjon: 7,5x16. Til salgs btw! Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre med den. Enten beholde den og bygge noe nytt, eller selge den i deler. Vi får se.. :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Også har jeg noen bilder av litt diverse prøvemonteringer. Nytt panser og panserløftere på plass. Utrolig praktiske de løfterene! Har blitt mer orden på ledningene også! Den nye intercooleren som skal brukes. Måtte sveise nye fester til den. Blir nok bra når slanger og rør blir tilpasset og koblet til. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Ferdig med bakluka. Fikk også på plass elektrisk åpner på den. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Status pr. dags dato. Lakkereren har mye å gjøre, men han har sagt at bilen min skal bli prioritert fremover nå. Fikk lånt meg en rensemaskin her om dagen, så i helga har jeg renset seter, dørtrekk og tepper. Slenger ut noen bilder av dette også :D Golfen ut av garasjen for første gang i år. Bilen står å venter utenfor lakkhallen. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Oversiktsbilde fra garasjen i helga. Rensing på gang. :) Gulvmattene til broder'n etter at den ene er ferdig renset. Mitt dørtrekk før rens. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Bilde av teppet under rens. Recaro sete før rens. Også ville jeg bytte ut det grå stoffet på dørtrekket med svart istedet. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Ferdig utformet. Ferdig med den ene. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Ferdig prøvemontert. Jeg syns det ble bedre enn det grå trekket. Har jo svart teppe i bilen også.. Ikke helt heldig med bilde ser jeg. El. Recaro'n ferdig renset. Skal si det var mye dritt som kom opp fra stolene og alt annet vi renset. Vannet var helt brunt! En slik rens, kan absolutt anbefales! :hailvw Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 rensinga ble strøken, good job :thumb de setene, *sikle* :D nye felga ble jo også bra :) når sånn ca er bilen ferdig hos lakkereren da? :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Takk! :) Veit ikke når den er ferdig enda, men skal dra å snakke med han i dag. Håpet å få igjen bilen til helga kanskje. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Da har lakkerer`n satt i gang arbeidet på bilen min. :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Konge! Du skal ikke selge g60 breddinga eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 m'm Skal faktisk selge G60 breddinga som sitter på den andre G60`n. Har ikke lagt det ut for salg enda men.. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Var en tur på lakkhallen i dag. Godt å se at golfen endelig er tatt inn i varmen etter å ha stått ute i over en uke. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg