suoermann Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Hei Har to 12"subber 1000w hvis jeg ikke tar helt feil. spiller pent. elementene sitter inne i kassa me vindu forran og neonlys. elementene har også hvert sitt kammer. husker ikke hva kasse typen heter se. har også en forsterker på 1000W som lett driver de to elementene. veil pris på kassa er 4000kr selges samla for 4000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Hei Har en Kicker L5 og en Kicker L7 til salgs, begge vil spille mer en høyt nok i 80L bassrefleks kasse :) Men hvilken forsterker har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo78 Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Sinnzyk: Har dessverre ikke bilder for øyeblikket pga jeg finner ikke digitalkameraet mitt. Basserne er på 1000 watt. Med kasse,porter,terminaler og gitter DrBass: Så dessverre beskjeden din litt for sent, var ikke på nettet i helga. Ta kontakt ved interesse. Har sendt dere begge en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Er intressert, men skulle gjerne hatt mål på kassen. Får ikke tid til å se på sakene på en stund, så sant du ikke har lyst til å komme inn på jobben min og vise meg det der (oslo) Gi meg mål, både på cervin vega og mtx greiene Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Corolla power: Info vær så snill. Kasse? Tommer? Evt mål på kasse Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Har 2 stk peerless resolution 12" elementer til salgs. Ene er ikke tatt ut av eska en gang, og den andre er kun brukt som hjemmekinosub i max en mnd. Info kan du finne på: http://www.dynabel.no Selges samlet 1500kr Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 tror nok ik det blir noe med meg.. lite penger om dagen :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Fordell og ha det med ja.. Begge er 12"ere og de spiller bra i alt fra lukket 25L til 80L bassrefleks. Kassemål har jeg nok ikke her og nå(er på jobb) men 25L er jo ikke akkurat mye :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Pris? Har du ikke kasse med? Må lage kasse selv? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Du må nok snikkre selv ja. Pris: 2500 for L7en eller 1500 for L5en(Kan diskuteres:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo78 Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Hei Blir vanskelig for meg å komme til oslo og vise deg kassa pga jeg går på skole i grimstad. Men målene på kassa med 2*12 mtx er: bredde-90, høyde-44, dybde øverst-28, dybde nederst-42. Som du sikkert skjønner så er kassa med skråkant for å passe inn mot seteryggen. Kassa til 15" er ca samme størrelse men med litt større dybde. Har også en kasse med 2*10" mach bassere med størrelse: b-60, d-30, h-45 Mvh Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg