Dr_BASS Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 hei ønsker å kjøpe 2 eller 3, 12 eller 15" basselementer. Trenger ikke å være det dyreste, men burde klare å gi ålereit lyd til en stor bil med ca 520liters bagasjerom prøvde med en 12" i dag og det merktes ikke i kupeen en gang Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 hei ønsker å kjøpe 2 eller 3, 12 eller 15" basselementer. Trenger ikke å være det dyreste, men burde klare å gi ålereit lyd til en stor bil med ca 520liters bagasjerom prøvde med en 12" i dag og det merktes ikke i kupeen en gang Hvilken prøvde du med da?? Hvorfor ikke kjøpe en kraftig/dyr 12 eller 15 istedet for 2 eller 3 litt rimeligere og ikke så kraftige? Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 det var en boss ripper 12" ikke noe utrolig liksom. Brukte en sony xplod forsterker. Ble bra bass i bagasjerommet, men thats it. Kan jo seff gå for en stroker eller noe da, men vil se mye bedre ut å fylle hele enden av bagasjerommet med bassere enn å ha en kasse i midten. Får jo ikke brukt plassen vedsiden av til noe uansett Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Jeg har en stroker 18" til salg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Typ hvor mye skal du ha for den? Må jeg vel ha en jævel av en forsterker da? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Til deg som skal ha bass elemeneter. Jeg selger. Ta en titt på denne annonsen: http://www.soundpressure.no/phpBB2/viewtopic.php?t=1227 . Kontakt om pris, kan disk. Send pm for mail eller mobiln nr. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 For å drive den 100% bør man nok ha en stor forsterker ja. En med stor strømforsyning ihvertfall. Kan selge strokeren for 4000kr ferdig pruta. Den er i 100% god stand og kan besiktiges i Oslo-Gardemoen område Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 hei ønsker å kjøpe 2 eller 3, 12 eller 15" basselementer. Trenger ikke å være det dyreste, men burde klare å gi ålereit lyd til en stor bil med ca 520liters bagasjerom prøvde med en 12" i dag og det merktes ikke i kupeen en gang Du har PM! :) Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo78 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Hei Jeg har en kasse med 2 MTX Thundercast 1000 wattere. Selges billig. 2500 for alt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo78 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Glemte å skrive det.... MTX elementene er 12" Tror jeg har gitter til de og..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Mye respons jeg fikk da :) Skal ta å vurdere de tilbudene jeg har fått, t0mmen hvor mye skal du ha for dine? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Jeg får KARNSJE bytta subbene i en ny forsterker til min 15" Stroker nå, så jeg vet ikke. Men om jeg ikke får det, kontakter jeg deg. Da blir prisen 5000,- for forsterker, og subber, men org eske, samt kvittering og basskasse. Subben er som sagt så å si ny, så de må spilles inn. Testa de i Golfen min om dagen, og fy h***** de spillte noe jævlig :) ! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo78 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Du kan få kassen med 2*12" MTX for 2000 hvis du bestemmer deg ganske raskt. Kassen er på ca 100 liter med porter og gitter. Kledd i svart. Nypris på basserne er ca 2500-3000 pr.stk. Selges pga de bare tar opp plass, lite brukt. Er hjemme i Lier i helga så hvis du vil se på de lar det seg ordne, er jo ikke langt fra Hønefoss det. Ta kontakt på frodejacobsen@msn.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 frodo, har du bilder? er kanskje int jeg.. W? rms? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Hei Hvis du kunne ringt meg i morgen på 41243886 hadde det vært fint Dr.bass Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg