PerryZaphire Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Bilen er en nyyydelig blå 1999 BMW 318i Cabriolet med lyst skinn int. den har blant annet: tåkelys forran, gode(nye) sommer og vinterdekk, antispinn, abs, sentral lås, cdspiller +++++ Km. stand er ca 160000km. Kjøpt hos forhandler for litt over 3 år siden og har siden dess blitt kjørt av ei dame på snart 50 som elsker denne bilen. Men hun har nå tatt til seg ett annet barn (porsche) så hun selger denne godbiten. Har kjørt den selv og det er få biler jeg har kjørt i nyere tid som er like tighte og gode å kjøre med som denne (selv om jeg ikke har sansen for BMW uten 6 sylindre). Bilder finner du her: http://groups.msn.com/PerrysPlass/mammasbilsomjeglneravog.msnw klikk på bildene så blir de større. skal ta nye bilder etterhvertsom jeg får rappa til meg kameraet til søstern angry Pris: 178000 inkl. 17" M3 felger/bud Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 bumpidumpi Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 du kjører 2'er golf og morra di porsche...livet er surt! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 synes ikke det er så surt jeg... 2ern min er ikke min første og ikke min siste bil..... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Bud ønskes! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg