mazda626v6euro Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Se, folkens! :cool: Nå har jeg fått bilde på siden, under navnet mitt. Du Rolf, du skulle ikke ta det bilde av bilen din som jeg tok utenfor garasjen da. Det er rå fint. (sef, det er jeg som har tatt det!!! :roll: ) Kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Grattis!! hehe.... Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 bare eg som ikke ser noe link eller ? :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Link til hva?? :titties: Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 DOH! leste gjennom skikkeleg nå doh trodde han hadde ei nettside som han hadde bilde på, og ikke avataren han mente :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 bare eg som ikke ser noe link eller ? :rolleyes: Ingen link nei. Har masse bilder, men data kunskapen strekker seg ikke så langt som til hvordan jeg skal få de ut på forumet. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 hehe....janei er ikke altids like lett doh Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raarolf Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Kan jo ikke ha med din bil på min avatar da notin dessuten var det et innspill i lysdiskusjonen. hehe vi får se om det blir noen nye bilder snart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 hehe....janei er ikke altids like lett doh Hvis du sender meg mail adressen din så kan jeg maile deg noen bilder. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Kan jo ikke ha med din bil på min avatar da notin dessuten var det et innspill i lysdiskusjonen. hehe vi får se om det blir noen nye bilder snart :) Hadde ikke gjort noe det vel, det å ha min bil i bakgrunnen. :) Dessuten så ser du ikke bilen min så godt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raarolf Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hadde ikke gjort noe det vel, det å ha min bil i bakgrunnen. :) Dessuten så ser du ikke bilen min så godt. :) Hmmm jeg som tenkte jeg skulle slenge ut noen av de fellesbildene her... men jeg skjønner ikke hvordan. Noen som kan hjelpe? MÅ BARE NEVNE AT MAZDA'EN HAR BURSDAG I DAG! hehe.. ('92) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 http://photobucket.com Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg