slexs Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 er ikke verdensmester i modding i PS, men gjør mitt forsøk nå som jeg har vært syk og ikke hatt noe annet og gjøre :D ::Original:: ::Mod:: enjoy notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Haha, den var rå. Ser du har tatt lykter og fronten fra Opel Manta? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slexs Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 jepp, prøvde først med 2 simple mustang 67 fremlykter, men det så så utrolig teit ut :P så kom jeg på himmersons eller hva han hette sin manta hadde en kul front, så syns jeg den passet bedre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 jepp, prøvde først med 2 simple mustang 67 fremlykter, men det så så utrolig teit ut :P så kom jeg på himmersons eller hva han hette sin manta hadde en kul front, så syns jeg den passet bedre :D ¨ Ja, så at det var Hilmerson.:) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg