cybervision_ Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Jeg er på speiding etter en liten og grei sub med bra SQ til bilen min. Har kikket på 27 Lux og Bomb A300. Vil helst ha separat forsterker, greiest for meg det. Alle her sier jo at Audison og Focal funker bra sammen, men er det nok krefter i Srx 2 til å holde liv i 27 lux? Jeg ser at den aktive Bomb a300 har 150 W rms og Audisonen yter jo 170 W Rms. Meninger? Alternativer? Skal sitte i sedan dersom det skulle ha noe å si... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Ta en kikk på Morel, tenker det vil være en lur ting ;) Ellers vet jeg at Musical Transparency har fått inn noe nytt snadder, bla. annet fra Audio Development . Tror nok dette er minst like bra saker som Focal. Og iallefall mer spesielt. Snaker du med forhandlerne av de ulike sakene så kan de sikkert komme med forsterkerforslag også. Ellers tror jeg nok en Bombaen vil være et godt valg om du ikke vil bygge kasse selv. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Dette går veldig bra.Har sjøl prøvd Lux 27 med lrx 2.500 med meget bra resultat.Løp å kjøp.hehe. :) :) :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cybervision_ Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Er jo en viss forskjell på Lrx 2.500 og Srx 2 da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Selvfølgelig.Men på Focal sine bil galleriet så er det flere som bruker Srx på Utopia.Så det går ann å bruke Srx på en Lux 27. doh doh Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg