totta Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Noen har en e30 i bra stand og selge meg. eventuklet bytte mot en av mine biler, les på kjøpt og salg. bilen må ha minimum 6syl. bilen må ha skilter og helst være eu godkjent ring tlf 95181381 ikke send meg pm eller mail meg da denne anonsen er lagd inn for en kompis Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Noen har en e30 i bra stand og selge meg.eventuklet bytte mot en av mine biler, les på kjøpt og salg. bilen må ha minimum 6syl. bilen må ha skilter og helst være eu godkjent ring tlf 95181381 ikke send meg pm eller mail meg da denne anonsen er lagd inn for en kompis søren da..så for meg bytte i S2 jeg nå... golf kjører jeg ikke.. :nono: Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg