Gå til innhold

S: 1984 VOLVO 245 GLT Vurd.solgt

Ranger emnet

R-Sport

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge 245`n min.... den selges eu-ok, litt arbeid gjenstår, men det fikser jeg før evt salg... bilen har sota ruter, 15" VOLVO alu, senket, luftfjæring, r-sport-trekk baki, wunderbaum på speilet, hvite blink rundt om, snutepanser, 850 antenne, SIMONS Eff.anlegg, greenfilter, motor er en B230E. Ca 150 hk. Snart rustfri, rusten som er(hjulbuer bak) blir tatt snart, når sveiseapparat blir ledig. Legger ut annonse nå for å sjekke om noen viser intr.

Når den er ferdig ligger prisen mellom 15-20.000..... (ferdig eu-ok... )

Bilder kommer.......

Mvh

_R-Sport_

- V70 `98

(x) 2x 244, 2x 245

(x) 760 m/230FK

(x) 142 `69 ++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er det med :

- Reg reim

- Drivknuter

- Foringer

- Drivverk

Siden du har 150HK ut av B230E motoren, hva er gjort med den? Såvidt jeg husker så har denne motoren 130 Hk orginalt. OG kn+Eff anlegg gir ikke 20 til.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med du lurer på om reima er skiftet? Vet ikke.... tror ikke det. skal vel skiftes på 300.000. Mulig jeg skifter den før salg. skal sjekke behovet når jeg kommer opp i verkstedet til helga... Hele drivverket er i bra stand. Foringer: Ja, hva med de? Bra de, ble iallefall ikke påpekt på eu.

Er visst kvass-kam på den. Simons eff. anlegg (uten flammedemper) og green-filter skulle visst gi 15 hk ekstra. er 136 i disse org.

Men, samme faen, jeg ble fortalt det, du merker liten forskjell på 10-15 hk i en bil på 1,5 tonn uansett!:P

Feilene på eu:

Lys - skiltlys, pga vanlig volvofeil, ledninger går av i bakruta....

blinklys fram - Jordinga gikk når skjermen ble trykt inn. Ny skjerm monteres på fredag......

Ny leppe skal også monteres, gamle frontleppa røk når vi kjørte den opp på henger:D

Er forresten r-sport-trekk i baksetet....

- V70 `98

(x) 2x 244, 2x 245

(x) 760 m/230FK

(x) 142 `69 ++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider