Fox Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Driver å funderer litt på P11 GT nå. Jeg har lovet meg selv at før eller siden skal jeg ha meg GT. Og ettersom huskjøp lar vente på seg så har jeg veldig lyst til å kjøpe en GT nå. De holder seg godt i pris så tror ikke det er store tapet å ha den noen år. Men hva bør man se etter av svakheter? Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobyT Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Det eneste problemet (bank i bordet) jeg har hatt er den vanlige knirkinga i multi-linken foran, samt rust på undersiden av dørene ned mot dørterskelen av foran. Har også måtte bytta styrelager (3500 kr for del og arbeid på Nissan). Nå har jeg hatt bilen snart ett år, og er svært godt fornøyd. Men det er vel tid for NAF test snart, så da kan jeg legge ut info om det er noe graverende feil. Så forresten i lokalavisen at det står en 97 GT på Nissan på Kongsberg. Har gått 98000 og koster 129 000 - det sto ikke noe om farge... Siter 99 Primera GT Nissan Car Club Norway http://www.nccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Hmmm. høres bra ut. Kunne du ha gitt meg telefonnummer og gjengitt annonsen? Tror ikke den ligger på nett. Jeg har saumfart alt av annonser nå tror jeg. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobyT Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Det er samme sted hvor jeg kjøpte min... Autopartner AS St. Hansveien 7 3614 Kongsberg Telefon: 32 86 72 00 Mener å huske at annonsen sto i lokalavisen på lørdag... Siter 99 Primera GT Nissan Car Club Norway http://www.nccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 De tingene som TobyT er de samme som jeg har hatt, men jeg har også skifta vindusviskergjenomføringen, de knirket. Nå tror jeg det er noen stabstag med noen kuler på i opphenget som som dunker litt, ellers så er jeg kjempefornøyd med bilen:) Veldig god bil og kjøre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Jeg har en P11 sri, som jeg har byttet visker gjennomføringene på, eller så har jeg ikke byttet annet en bremser og dekk.. Begynner å bli litt slitene foringer forstilling, så de skal byttes ut neste uke. Har hatt litt rust på undersiden av pasasjer døra forran. Bilen har ruslet 180 000km Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Autopartner hadde ingen GT'er inne. :( De hadde hatt en rød men den var solgt. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Vet ikke om denne er posta før jeg.. men her er iallfall en gt til salgs : gt Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Han har jeg pratet med. Litt vrient å få privatpersoner til å ta innbytte. Har snust litt på STW. De koster nesten det samme som vanlig GT i tyskland så da måtte det blitt import. Men det som er minus med STW og lakken er at den er så dyr så det er null vits i å kjøpe spoiler osv. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 har skifta et endeledd æ.. har aldri vært plaget med forstillinga å i tillegg er min senka :rolleyes: Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 har skifta et endeledd æ.. har aldri vært plaget med forstillingaå i tillegg er min senka :rolleyes: Min er oxo senket.. 60mm forran og 55mm bak.. er det som står i TUV papirene i allefall. Har skiftet drivmansjet på venstre side Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg