Gå til innhold

P11 Gt

Fox

Anbefalte innlegg

Driver å funderer litt på P11 GT nå. Jeg har lovet meg selv at før eller siden skal jeg ha meg GT. Og ettersom huskjøp lar vente på seg så har jeg veldig lyst til å kjøpe en GT nå. De holder seg godt i pris så tror ikke det er store tapet å ha den noen år. Men hva bør man se etter av svakheter?

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste problemet (bank i bordet) jeg har hatt er den vanlige knirkinga i multi-linken foran, samt rust på undersiden av dørene ned mot dørterskelen av foran. Har også måtte bytta styrelager (3500 kr for del og arbeid på Nissan). Nå har jeg hatt bilen snart ett år, og er svært godt fornøyd. Men det er vel tid for NAF test snart, så da kan jeg legge ut info om det er noe graverende feil.

Så forresten i lokalavisen at det står en 97 GT på Nissan på Kongsberg. Har gått 98000 og koster 129 000 - det sto ikke noe om farge...

99 Primera GT

Nissan Car Club Norway

http://www.nccn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. høres bra ut. Kunne du ha gitt meg telefonnummer og gjengitt annonsen? Tror ikke den ligger på nett. Jeg har saumfart alt av annonser nå tror jeg.

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en P11 sri, som jeg har byttet visker gjennomføringene på, eller så har jeg ikke byttet annet en bremser og dekk.. Begynner å bli litt slitene foringer forstilling, så de skal byttes ut neste uke. Har hatt litt rust på undersiden av pasasjer døra forran. Bilen har ruslet 180 000km

How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jeg pratet med. Litt vrient å få privatpersoner til å ta innbytte. Har snust litt på STW. De koster nesten det samme som vanlig GT i tyskland så da måtte det blitt import. Men det som er minus med STW og lakken er at den er så dyr så det er null vits i å kjøpe spoiler osv.

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider